Rowy Fireworks Almere

Ojee, sorry Rob. Ik heb iets losgemaakt. Zal ik de foto maar verwijderen? Straks ben je alleen maar pennen aan het uitdelen...

Nou, dan doen we toch bij elke bestelling een Rowy Pen :D , ik heb daar geen problemen mee
snap alleen niet waarom dit opeens een gewild item is, toen de winkel open was lagen deze voor het graaien en niemand pakt ze :bonk: op de demo werden ze ook met de schietlijst weggegeven

Ojee, sorry Rob. Ik heb iets losgemaakt. Zal ik de foto maar verwijderen? Straks ben je alleen maar pennen aan het uitdelen...

Nee joh, maak je niet druk, ik zit te denken om wellicht iets meer te gaan doen met merchandise, gaat een nieuwe markt open voor ons :D
voorheen hadden we wel koffie mokken en notitie blokjes van Rowy, zijn maar een enkele die deze hebben uit het verleden, ik zelf heb ze niet eens :D

Nou, dan doen we toch bij elke bestelling een Rowy Pen :D , ik heb daar geen problemen mee
snap alleen niet waarom dit opeens een gewild item is, toen de winkel open was lagen deze voor het graaien en niemand pakt ze :bonk: op de demo werden ze ook met de schietlijst weggegeven

Daar nam ik hem dus mee, en hij schrijft heerlijk. Soms heb je dat. Laatste keer dat ik zo'n fijne pen had, was bij vd Valk. ;-)

Daar nam ik hem dus mee, en hij schrijft heerlijk. Soms heb je dat. Laatste keer dat ik zo'n fijne pen had, was bij vd Valk. ;-)

Ik heb die zelfde pen bij demo van Vuurwerktotaal mee gepikt ook omdat deze zo lekker schreef, daarna had ik ze gebeld waar ze die hebben laten drukken :D

VWT pen.jpg

Nee joh, maak je niet druk, ik zit te denken om wellicht iets meer te gaan doen met merchandise, gaat een nieuwe markt open voor ons :D
voorheen hadden we wel koffie mokken en notitie blokjes van Rowy, zijn maar een enkele die deze hebben uit het verleden, ik zelf heb ze niet eens :D

Kijk had ik dat maar geweten :D

Was net door oude foto's aan het scrollen toen kwam ik mijn aller eerste grotere collectie tegen gekocht bij rowy. Denk 6 jaar geleden.
Bekijk bijlage 37328

En wat was ik blij met deze collectie haha.
Eerste jaar na me afstuderen op me 23ste was er trots op want na jaren kleine collecties omdat de studie betaald moest worden kon ik een keer meer uitgeven.
En vanaf hier is het steeds gekker geworden haha

He Rob,

Is er toevallig al meer bekend over de collecties die je dit seizoen 2018-2019 gaat doen?
Afgelopen jaar zag ik Vwt, eurostar en wat los spul van Evo?

He Rob,

Is er toevallig al meer bekend over de collecties die je dit seizoen 2018-2019 gaat doen?
Afgelopen jaar zag ik Vwt, eurostar en wat los spul van Evo?

Collectie bestaat dit jaar ( onder voorbehoud ) uit VWT, Evolution en Wolff.

Komt de rowy 19sh ooit mog eens terug?

Die was er vorig jaar al en zal ook dit jaar weer in het assortiment.

=======================================================================

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het vullen van de webshop. De verwachting is dat hij begin november online gaat.

Back
Bovenaan