Avalanche
VWC lid
breng je vd week wel ff een paar, je werk is toch tegenover ons huis
of kom ze ophalen![]()
Ik kom ze wel halen joh, samen met die copperhead. Er is vast een dag dat je om kwart voor 1 thuis bent. Pm' en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
breng je vd week wel ff een paar, je werk is toch tegenover ons huis
of kom ze ophalen![]()
Ojee, sorry Rob. Ik heb iets losgemaakt. Zal ik de foto maar verwijderen? Straks ben je alleen maar pennen aan het uitdelen...
Nou, dan doen we toch bij elke bestelling een Rowy Pen, ik heb daar geen problemen mee
snap alleen niet waarom dit opeens een gewild item is, toen de winkel open was lagen deze voor het graaien en niemand pakt zeop de demo werden ze ook met de schietlijst weggegeven
Nee joh, maak je niet druk, ik zit te denken om wellicht iets meer te gaan doen met merchandise, gaat een nieuwe markt open voor ons
voorheen hadden we wel koffie mokken en notitie blokjes van Rowy, zijn maar een enkele die deze hebben uit het verleden, ik zelf heb ze niet eens![]()
Was net door oude foto's aan het scrollen toen kwam ik mijn aller eerste grotere collectie tegen gekocht bij rowy. Denk 6 jaar geleden.
Bekijk bijlage 37328
Tijd gaat snel he
Kom hier met die Magic Moments !!!top ding was het
Mooie foto!! Vuurwerk met een Kroon vond ik echt een topper!!!
He Rob,
Is er toevallig al meer bekend over de collecties die je dit seizoen 2018-2019 gaat doen?
Afgelopen jaar zag ik Vwt, eurostar en wat los spul van Evo?
Komt de rowy 19sh ooit mog eens terug?
Ik zie de eerste producten al op de website staan. Ben benieuwd naar de rest!![]()