Torrr
VWC lid
Rowy Vuurwerk Wenst Iedereen Een Gelukkig en Gezond 2014 !!!!
Dankjewel, jullie ook allemaal een gelukkig nieuw jaar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rowy Vuurwerk Wenst Iedereen Een Gelukkig en Gezond 2014 !!!!
Mss. met de komst van de nieuwe bunker/uitbreiding opslagcapaciteit dit jaar, ook maar artikelen van China Red in het assortiment opnemen?![]()
Even mijn complimenten voor Rob en de winkel! En natuurlijk iedereen die geholpen heeft in de winkel.
Ondanks de drukte is alles goed verlopen en ben ik super geholpen door Rob!
Ga zo door!
Over nieuwe merken.
Wolf zou een mooie zijn, Of Lesli en misschien wat producten van de evolution lijn.
Als moet je natuurlijk wel waken dat het niet een te grote chaos word met al die leveranciers.
Ben benieuwd welke importeur jullie ter vervanging van Rubro gaan contracteren voor volgend seizoen.
Lijkt mij een aardige opgave aangezien Rubro toch wel een flink aantal kwalitatieve cakeboxen in het assortiment heeft en aardig wat importeurs niet.
Wolff heeft er wel een aantal, maar daar vragen ze dan ook de hoofdprijs voor. Doe wat mij betreft maar Cafferata of Lesli.![]()
We hebben binnenkort een gesprek met 2 importeurs, en gaan we kijken of we de Rowy lijn kunnen uitbreiden![]()
Enige idee wanneer de webshop online komt?![]()