Rowy Fireworks Almere

Mss. met de komst van de nieuwe bunker/uitbreiding opslagcapaciteit dit jaar, ook maar artikelen van China Red in het assortiment opnemen? :droolthum

Even mijn complimenten voor Rob en de winkel! En natuurlijk iedereen die geholpen heeft in de winkel.
Ondanks de drukte is alles goed verlopen en ben ik super geholpen door Rob!

Ga zo door!

Over nieuwe merken.
Wolf zou een mooie zijn, Of Lesli en misschien wat producten van de evolution lijn.
Als moet je natuurlijk wel waken dat het niet een te grote chaos word met al die leveranciers.

Even mijn complimenten voor Rob en de winkel! En natuurlijk iedereen die geholpen heeft in de winkel.
Ondanks de drukte is alles goed verlopen en ben ik super geholpen door Rob!

Ga zo door!

Over nieuwe merken.
Wolf zou een mooie zijn, Of Lesli en misschien wat producten van de evolution lijn.
Als moet je natuurlijk wel waken dat het niet een te grote chaos word met al die leveranciers.

inderdaad Lesli zou een mooie zijn,
Vooral als ze dan Pyromould gaan voeren met o.a. de Knock out XL.

Ben benieuwd welke importeur jullie ter vervanging van Rubro gaan contracteren voor volgend seizoen.
Lijkt mij een aardige opgave aangezien Rubro toch wel een flink aantal kwalitatieve cakeboxen in het assortiment heeft en aardig wat importeurs niet.

Wolff heeft er wel een aantal, maar daar vragen ze dan ook de hoofdprijs voor. Doe wat mij betreft maar Cafferata of Lesli. :D

Ben benieuwd welke importeur jullie ter vervanging van Rubro gaan contracteren voor volgend seizoen.
Lijkt mij een aardige opgave aangezien Rubro toch wel een flink aantal kwalitatieve cakeboxen in het assortiment heeft en aardig wat importeurs niet.

Wolff heeft er wel een aantal, maar daar vragen ze dan ook de hoofdprijs voor. Doe wat mij betreft maar Cafferata of Lesli. :D

Gelukkig vraagt cafferate niet de jackpot voor hun vuurwerk;-)
Cafferata zou wel mooi zijn, alleen is denk ik voor de gewone consument echt veel te duur.
De showtime mines zouden ze wel mogen doen, met de fast silver wisthing en nog een paar toppers.
Wolff is redelijk goed en heeft afgelopen jaar een come back gemaakt. Niet met boxen idd maar wel met kwaliteit(op enkel product na)
China red heeft echt betaalbare artikelen voor iedereen en ook kwaliteit. Geen gek idee om deze erbij te nemen. Nadeel van china red als winkel is wel dat je niet na kunt bestellen. Je moet dus een goede inschatting maken wat je denkt te verkopen.
Greetzz

Kijk, dat is mooi om te lezen. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Alvast veel plezier en succes.

Geachte Lezers/freaks,

Sinds de overheid wederom iets nieuws bedacht heeft met de CE familie indeling waardoor onze leverancier de hexagonshapes niet meer op tijd kon leveren hebben we 4 geweldige fan shape cakes ingekocht. Je kan het gewoon online kopen of in onze winkel maar je kan hem ook gratis bemachtigen bij een bestelling van een X bedrag . (dit bedrag komt later in de webshop/folder te staan ) . Bij dat bedrag krijg je dit geweldige pakket van Rowy Vuurwerk cadeau en nog veel meer GRATIS vuurwerk.
Na overleg zijn nog enkele exclusieve Royal winkeliers die dit pakket ook zullen aanbieden.
Wees er als de kippen bij want de voorraad is beperkt OP=OP.
Deze zal ook op onze demo geschoten worden op Zondag 14 Dec 2014.
informatie betreft de cakes en film worden z.s.m. bekend gemaakt

Natuurlijk zal het Rowy Assortiment in de toekomst weer terug komen, verbeterd en NOG mooier !

Rowy Vuurwerk B.V. Almere

Dus het Rowy assortiment zal dit jaar dus niet verkocht worden ?
Kunnen jullie al iets meer vertellen welke producten jullie gaan verkopen, zijn het
de gebruikelijke importeurs of zijn er producten van andere importeurs bij gekomen ?

Beste Freaks,

Hier is tie dan, De Exclusieve Fanshape box waar wij het over hadden.
deze is Exclusief bij een paar andere Royal dealers.
Namen van Nobele Gas soorten, dus ik zou zeggen....GAS EROP :P

Wat vinden jullie ervan?, graag jullie mening ;)

IMG_7364.jpg
Artikelnummer: RFC141405
Artikelnaam: Krypton
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht: 312,5
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Golden tail to Flower Crown w/B
lue stars

IMG_7365.jpg
Artikelnummer: RFC141406
Artikelnaam: Xenon
Effectomschrijving: Silver tail to Silver Willow
Schietstijl: Z-shape+fan finale

IMG_7366.jpg
Artikelnummer: RFC141406
Artikelnaam: Xenon
Effectomschrijving: Silver tail to Silver Willow
Schietstijl: Z-shape+fan finale

IMG_7367.jpg
Artikelnummer: RFC141407
Artikelnaam: Neon
Netto Kruitgewicht: 362,5
Effectomschrijving: Brocade Wave mine to Brocade Wa
ve: w/Red Strobe/, w/White strobe,
w/Blue Stars, w/Crackling
Schietstijl: Fan-shape

IMG_7368.jpg
Artikelnummer: RFC141408
Artikelnaam: Argon
Netto Kruitgewicht: 362,5
Effectomschrijving: Red glitter tail to Golden glit
ter willow w/Blue star
Schietstijl: Fan-shape

Laatst bewerkt:
Ziet er op het oog goed uit alleen mis ik de productinfo en een filmpje om ze goed te beoordelen want de video staat nog op prive :wink:

Back
Bovenaan