Rowy Fireworks Almere

ja maar even kijken.. ik dacht als rob hem heeft dan pak ik hem mee en anders laat maar zitten hahahah

bedankt cornel om me erop te wijzen waar ze hem wel hebben

Net mijn vuurwerk opgehaald bij Rowy! Snelle services en vriendelijk personeel. Moest alleen wel lachen dat de mevrouw die me hielp dacht dat het buurtassortiment onderin de tas zat. Wel jammer dat de Shock Syndrome uitverkocht was, maar een mooie vervanger gekregen. Heel tevreden dus!

Ik was er om half twee. Wat een chaos. Was totaal niet duidelijk waar je je lijstje in moest leveren, en nadat ik het lijstje had ingeleverd, duurde het een half uur voordat ik het had. Terwijl ik hier alleen het vuurwerk voor me dochtertje gehaald had, dus zulk speciaal vuurwerk was het allemaal niet. Hopen dat het volgend jaar beter gaat.

Ik was er om half twee. Wat een chaos. Was totaal niet duidelijk waar je je lijstje in moest leveren, en nadat ik het lijstje had ingeleverd, duurde het een half uur voordat ik het had. Terwijl ik hier alleen het vuurwerk voor me dochtertje gehaald had, dus zulk speciaal vuurwerk was het allemaal niet. Hopen dat het volgend jaar beter gaat.

Moet vanavond even twee bestellingen ophalen en og een losse bestelling doen.. ben benieuwt hoe het gaat. Vorig jaar waren we op een wat rustiger moment en toen ging alles prima :P.

± uurtje geleden de bestellingen opgehaald en het werd al wat rustiger. We werden gelijk geholpen :). Alles was aanwezig behalve Light Year (pijlenpakket). Even met Rob gesproken en die bood mij een vervangende pot aan, de Freestyle van de Galaxy collection. Waarde hiervan is het dubbele van de Lightyear.

Kortom weer geweldige service, bedankt!

Ik heb vanmorgen de gewonnen prijzen van de Rowy Prijsvraag opgehaald. Alles stond netjes klaar en je werd vlug geholpen. :)

Rob, nogmaals bedankt voor de goede service / prijzen en succes de komende drukke dagen!!

Ik heb mijn tijd morgen tussen 9 en 10 staan om op te halen. Stel dat ik vroeg wakker ben, kan ik dan wat eerder komen ?

net effe lang geweest service was snel en goed,
wou het light year pakket kopen voor 20 eu maar deze was nu helaas 30,
dus kreeg ik advies om de original pro rockets 2 te nemen deze dus besteld.
even later komt de jongeman met het vuurwerk en kreeg ik ipv de original pro rockets de original pro BOX twv 109,90 ik vind het wel best .

even later komt de jongeman met het vuurwerk en kreeg ik ipv de original pro rockets de original pro BOX twv 109,90 ik vind het wel best .

Haha wtf.. :bonk:
Heb mn vuurwerktotaal bestelling de 28ste gehaald. Lag allemaal netjes al klaar inclusief de bestelde kartonnen. Goeie service. Leuke gezellige winkel ook.

Zo zie je maar he, waar gewerkt word, worden fouten gemaakt :D
Maar iid een hele vette domper, en voor de klant een vette mazzel.
Leer geld uit halen :)

Dus je ziet dat de verkoper een foutje maakt en je zegt daar dan niets van?

Vreemd!

ik wil rowy vuurwerk een gelukkig nieuwjaar wensen en bedankt voor de goede service

ik was er zaterdag ochtend..
en omdat ik in delen heb besteld en waarschijnlijk door de drukte geen tijd is geweest
kreeg ik allemaal apart gratis vuurwerk in plaats van de cbn en het is zeer netjes opgelost en een mazzel voor mij.
rob gaf mij de cbn cadeau!!!

ook waren er 2 potten niet leverbaar voor de ene ik geloof een zena cake was er een glitter en glamour ingedaan vond ik niet erg..

toen we het vuurwerk checkten kwamen we erachter dat er een zena cake ook mistte
ik vroeg wat ik moest bijbetalen om dan de sky palm van royal te nemen.
ook deze kreeg ik dus ik wil jullie vriendelijk bedanken voor de service

en volgend jaar word dit ook zeker weer de winkel voor mij

Back
Bovenaan