Rowy Fireworks Almere

gister was het dan zo ver, de demo van Rowy. ik was helaas iets aan de late kant en heb dus de eerste 2 of 3 producten gemist. buiten dat vond ik het een leuke demo, mooie nieuwe producten gezien en natuurlijk weer een heerlijke finale. ben op het moment nog bezig met de filmpjes, zodra ze klaar zijn zal ik een link naar de filmpjes plaatsen.

Laatst bewerkt:
bij deze de filmpjes, ze zijn terug te vinden op mijn youtube account, ze zijn nog bezig met uploaden dus nog niet alles is te zien. ik heb ze op naam ingedeeld en alles van de demo staat in de titel Demo rowy 08-12-2012. finale staat er ook op.

ik miste alleen de eerste paar producten omdat ik wat te laat was. ik heb de laatste cake van de zena cakebox gezien en daarna alles gefilmd. ;)

de link naar mijn youtube pagina:
http://www.youtube.com/user/aigohn

ik had even een vraagje, ik wilde nog wat bestellen in de webshop, maar ik zie de gratis producten er niet bij staan in de winkelwagen, alleen de hot canon die iedereen bij een bestelling krijgt. krijg je deze gratis producten er nog wel bij of niet meer?

Hoi,

Als het goed is moeten deze er gewoon bij zitten, tenzij je produkten uit de opruiming of actie artikelen hebt, deze tellen namelijk niet mee met het gratis vuurwerk. De Hotcannon Zit er standaard bij.

Groetjes Rob

Hoi,

Als het goed is moeten deze er gewoon bij zitten, tenzij je produkten uit de opruiming of actie artikelen hebt, deze tellen namelijk niet mee met het gratis vuurwerk. De Hotcannon Zit er standaard bij.

Groetjes Rob

ah oke, zijn inderdaad artikelen uit de opruiming en actie ;) bedankt voor je snelle reactie en tot de 28e.

Hallo Rob,

Als ik bij je in de winkel bestel kan ik daar ook dan de opruimings producten bestellen die niet in de folder staan maar wel op je site?

Door enorme vraag naar doorlont dozen en deze bijna uitverkocht zijn, hebben wij nog wat Heron 123, en de Street Collection 5 bijgehaald. Ook bij deze geldt OP=OP.
Tevens bieden wij de Royal Thunderflower aan voor 24,95. normaal 39,95

Gr Rob

jullie ook de beste wensen en bedankt voor het geweldige vuurwerk! de immortal gold, event 4 seasons en buurt assortiment vielen in de smaak hier! komend oud en nieuw weer ;)

Goed geregeld. Ben de 31ste nog even langsgegaan. Was druk, maar je werd goed en snel geholpen. Prima zaak :)

jammer dat ik het rowy assortiment niet gratis kreeg bij mijn kortingsartikelen (boven de 350 euro)
en jammer dat we de schaar niet even mochten lenen om 3 kooien open te knippen. maja bij de praxis was de schaar ook te koop.

gelukkig nieuwjaar.

:bye:

Ik zie jullie op de website van vuurwerktotaal niet meer tussen de dealers staan. Zijn jullie geen vuurwerktotaal dealer meer dit jaar? Verder al nieuws wanneer jullie eigen website online komt?

Ik zie jullie op de website van vuurwerktotaal niet meer tussen de dealers staan. Zijn jullie geen vuurwerktotaal dealer meer dit jaar? Verder al nieuws wanneer jullie eigen website online komt?

Rowy is zeker nog een Vuurwerktotaal/Zena dealer, alleen hebben wij ervoor gekozen om niet met de website van VWT/Zena mee te draaien omdat dit voor ons een logistiek rommel is. ( wij houden dit liever in eigen hand :D ).
Tevens zijn wij op dit moment erg druk met de webshop, de komt over 2 weken online, en uiteraard gelden bij ons ook dezelfde prijzen als bij VWT/Zena.
Niet te vergeten, veel opruimings artikelen tegen hoge kortingen. :)

Back
Bovenaan