Rowy Fireworks Almere

Is er al iets bekend wanneer de dikke acties ivm het jubileum komen? Kan ik alvast wat reserveren in mijn portomonnee:)

Wij zijn nu bijna zover met alle voorbereidingen ;), nog heel even geduld.
ik ga kijken of ik deze zal opnemen in ons assortiment.
er gaan echt een heleboel dikke acties komen ivm ons 10 jarig bestaan......

meer ga ik nu even niet verklappen.

Gr Rob & Team Rowy Vuurwerk
Komen de acties i.v.m. het 10-jarig bestaan er nog aan, of gaat dit niet meer door?

En komt er nog een demo show dit jaar. Oo de site staat dat de info zms komt, maar het is inmiddels al december

Na elk jaar tevreden klant te zijn geweest is het dit jaar toch een beetje anders en ligt er een klein smetje op.

Ik heb bij jullie de combideal van alle 1.2” voltboxen + de detonation box en de Partyraiser besteld.
Echter zat de detonation box er helemaal niet bij en heb ik van jullie de Exentric box geleverd welke je bij een bestelling van 300 euro krijgt. (Early bird actie zou je geen gratis vuurwerk krijgen dus ik neem aan dat deze in plaats van de Detonation box is) Dit is zo omdat jullie helemaal geen detonation verkochten en deze er dan ook niet was. Ze snapte ook nuet veel van de bon in de winkel en heb inmiddels mijn screenshot gevonden.
377126A8-9ACE-4BAF-B3B3-837550828F58.jpg

Deze onduidelijkheden zijn natuurlijk jammer maar wel erg zuur voor mij en ik weet dan ook niet of ik hier nog een keer zou bestellen. Puur omdat ik niet weet of en wat ik bestel wel zou krijgen. Ik moet eerlijk zeggen de jongen die mij hielp was wel erg meelevend en ik kreeg nog een cruelty als “extra” wat natuurlijk top is! Maar ik zou toch liever zien dat wat ik bestel ook daadwerkelijk krijg.

Misschien een klein beetje opheldering zou geen kwaad kunnen.

Gemixte gevoelens hier. Vanmorgen heel erg rustig, maar een groot deel van de jongens achter de balie leek al pauze te hebben rond 7 uur.
Mijn early bird bestelling (4 januari 2018!) was niet te vinden in het systeem. Werd wel heel soepel opgelost door handmatige invoer en afroep. Met maar 4 producten is dat zo gedaan natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat dit met andere bestellingen nog heel veel gedoe en vertraging gaat geven.

Ook jammer dat de Vuurwerktotaal compound niet ontdaan was van kooi. Ik mag nu een halve dag gaan kloten voor iets was voor de getrainde jongens in de bunker een paar minuten werk is.

Ik heb gisteren avond mijn spullen opgehaald.

Ik miste alleen wel de sfeer, er hing een hele flauwe sfeer, geen oliebollen of iets lekkers/leuks voor de klanten.

Ook werd de bestelling niet samen gecontroleerd maar gewoon overhandigd.

Jammer want dit was nooit zo, was altijd heel gezellig met veel sfeer en vakkundige mensen.

Ik ben ook hier geweest. Ook gedoe met de bon en het vinden van de bestelling. Mega Pangu box niet uitgeleverd gekregen. Begreep dat Rob is ontslagen en hij alle early bird zaken heeft geregeld. Daardoor waren er nu problemen met bonnen. Gelukkig was het andere er allemaal wel. Heb nu na wat overleg een glitter willows 2 colorz meegekregen. Toch ook wel blij mee, maar ga de dikke pangu waaiers zeker missen.

Toen ik mijn bon had afgegeven duurde het erg lang voordat de spullen kwamen, bleek de bestelling van vorig jaar te zijn :bonk:

Uiteindelijk wel de goede producten gekregen. Maar net wat hierboven werd geschreven, weinig sfeer.

Ook bij mij liep het niet zo soepel als andere jaren....
Bestelling was kwijt en ik ben drie keer doorverwezen naar een andere verkoopmedewerker. Winkel was ook onduidelijk, liepen een hoop klanten die geen idee hadden waar ze heen moesten. Kleine tip....hang een bordje "losse verkoop" en een bordje "bestellingen" op.
Ik heb uit eindelijk voor een order van een paar boxen zo'n 45 minuten in de winkel doorgebracht...

In januari 2 x een Karton EXtreme salute besteld en later in het jaar nog een, ivm de goede recensie’s van afgelopen jaar. Thuis gekonen blijkt het de batch 2018 te zijn. Misschien dat deze net zo goed zijn, maar daar bestel ik niet voor in Januari, beetje jammer. Tevens via Rob een Karton Tsunami van vuurwerktotaal besteld, er zou er nog eentje liggen (2014) en zou gereserveerd worden en naar Almere komen. Helaas ook niet aanwezig. De wereld vergaat niet, maar bij collega dealer in Haven wel alles tiptop in orde

Ook bij mij liep het niet zo soepel als andere jaren....
Bestelling was kwijt en ik ben drie keer doorverwezen naar een andere verkoopmedewerker. Winkel was ook onduidelijk, liepen een hoop klanten die geen idee hadden waar ze heen moesten. Kleine tip....hang een bordje "losse verkoop" en een bordje "bestellingen" op.
Ik heb uit eindelijk voor een order van een paar boxen zo'n 45 minuten in de winkel doorgebracht...

Dat idee had ik ook, er was veel onduidelijkheid en de jongens achter de balie hadden er op een enkeling na die er vaker werken geen zin in..

Jammer zo want dit was wel echt een top winkel

Vanochtend langs geweest om een kleine bestelling op te halen. Werd bijna direct geroepen of er nog mensen met een voorbestelling waren. Bonnetje ingeleverd en ongeveer een kwartiertje gewacht, was prima geregeld.
Ik was niet op de hoogte van het vertrek van Rob, maar blijkbaar heeft dit dus de nodige onduidelijkheid met zich meegebracht. Hopelijk dat dit volgend jaar allemaal weer hersteld is, want het blijft een leuke winkel!

Het is jammer te lezen, dat het er zo nu aan toe gaat. Helaas mocht het oude team dit jaar er niet meer komen werken. De meeste van het team werkten er al vanaf de begin jaren. Zelf ook vuurwerk freaks en met hart en ziel werd er gewerkt als een hecht groepje. Helaas ik als oud werknemer heb ik nog steeds niet gehoord waarom ik niet mocht komen werken. En kreeg dat ook pas de dag voor de demo te horen. Dat wij niet mochten komen werken.

Laatst bewerkt:
In januari 2 x een Karton EXtreme salute besteld en later in het jaar nog een, ivm de goede recensie’s van afgelopen jaar. Thuis gekonen blijkt het de batch 2018 te zijn. Misschien dat deze net zo goed zijn, maar daar bestel ik niet voor in Januari, beetje jammer. Tevens via Rob een Karton Tsunami van vuurwerktotaal besteld, er zou er nog eentje liggen (2014) en zou gereserveerd worden en naar Almere komen. Helaas ook niet aanwezig. De wereld vergaat niet, maar bij collega dealer in Haven wel alles tiptop in orde

Hier exact hetzelfde. Ook in januari de extreme salute besteld, heb ik ook de 2018 versie gekregen. Ben benieuwd.

Dat idee had ik ook, er was veel onduidelijkheid en de jongens achter de balie hadden er op een enkeling na die er vaker werken geen zin in..

Jammer zo want dit was wel echt een top winkel

Zeker jammer. was altijd top geregeld en een geweldige demo... Wie weet komend jaar weer beter...

Goed om te lezen dat ik niet de enige was die met dit gevoel rondliep! Het voelde anders dan andere jaren! Beetje matte sfeer toen ik die nacht daar binnen kwam! Ik dacht al, waar is Rob gebleven? Ik kwam met mijn early bird bonnetje en had een beetje het gevoel dat ze het niet helemaal konden vinden! Alsof ze de bestelling voor het eerst zagen! Uiteindelijk wel alles geleverd gekregen! Idd geen koffie geen oliebollen! Jammer om te horen dat er iets goed scheef is gegaan daar met als gevolg het vetrek van Rob en personeel!

Wat is daar gebeurd? Ik hoor van iemand anders dat Rob was ontslagen raar terwijl hij de eigenaar was. kreeg daar te horen dat hij een werknemer was dat hij mensen had opgeligt en raar verhaal. dus mijn bestelling kon ik pas nieuw jaar afbetalen wat ik gewoon doet en had ook dingen afgesproken over de bestelling en 1 keer moest ik betalen kon ook niet op eind januari betalen dus mijn bestelling heb ik dus niet was boos en terleurgesteld dit zal Rob nooit doen op deze manier. toen ik ook op de demo was was zijn team al weg waren nog een paar die zag ik niet meer, altijd kwam het goed daar kreeg altijd wat ik wou hebben en nu was het verpest erg jammer weet nu niet of ik vorig jaar nog daar gaat bestellen dat denk ik nog mensen die daar niks gaat meer halen.

Back
Bovenaan