Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen de acties i.v.m. het 10-jarig bestaan er nog aan, of gaat dit niet meer door?Wij zijn nu bijna zover met alle voorbereidingen, nog heel even geduld.
ik ga kijken of ik deze zal opnemen in ons assortiment.
er gaan echt een heleboel dikke acties komen ivm ons 10 jarig bestaan......
meer ga ik nu even niet verklappen.
Gr Rob & Team Rowy Vuurwerk
Ook bij mij liep het niet zo soepel als andere jaren....
Bestelling was kwijt en ik ben drie keer doorverwezen naar een andere verkoopmedewerker. Winkel was ook onduidelijk, liepen een hoop klanten die geen idee hadden waar ze heen moesten. Kleine tip....hang een bordje "losse verkoop" en een bordje "bestellingen" op.
Ik heb uit eindelijk voor een order van een paar boxen zo'n 45 minuten in de winkel doorgebracht...
In januari 2 x een Karton EXtreme salute besteld en later in het jaar nog een, ivm de goede recensie’s van afgelopen jaar. Thuis gekonen blijkt het de batch 2018 te zijn. Misschien dat deze net zo goed zijn, maar daar bestel ik niet voor in Januari, beetje jammer. Tevens via Rob een Karton Tsunami van vuurwerktotaal besteld, er zou er nog eentje liggen (2014) en zou gereserveerd worden en naar Almere komen. Helaas ook niet aanwezig. De wereld vergaat niet, maar bij collega dealer in Haven wel alles tiptop in orde
Dat idee had ik ook, er was veel onduidelijkheid en de jongens achter de balie hadden er op een enkeling na die er vaker werken geen zin in..
Jammer zo want dit was wel echt een top winkel