Rowy Fireworks Almere

Ook zojuist maar mijn bestelling gedaan, toch weer een hoop kunnen krijgen voor een mooie prijs.
Ben benieuwd naar de winkel :bye:

Het laatste Buurtassortiment XXL binnen geharkt ... :D
Had er eigenlijk 2 nodig, dus de tropische fruitschaal van Rowy er maar bijbesteld. Goede verhalen over gelezen. Kreeg trouwens een foutmelding bij de betaling met iDeal maar het geld is er wel af. Kan iemand van Rowy bevestigen dat dit goed gegaan is ?

OP=OP gedeelte staan toch aantal mooie aanbiedingen, vooral de binkies inslaan voor dat bedrag!

Vorige week heb ik zelf al een bestelling gedaan waardoor ik recht heb op al het
gratis vuurwerk. Nu wil een groepje vrienden dat ik ook voor hun bestel.
Heb ik dan wel recht op 2x gratis vuurwerk? Omdat het op mijn account besteld word?
Of moeten ze op hun eigen naam bestellen?

Bvd

Hallo Polder**ol :D

Het maakt niet uit op welke naam het besteld word.
Het gratis vuurwerk word automatisch toegevoegd bij het juiste bestelbedrag.
Hou er rekening mee dat niet al het vuurwerk mee telt met gratis vuurwerk actie.

Mvg Rob
Vorige week heb ik zelf al een bestelling gedaan waardoor ik recht heb op al het
gratis vuurwerk. Nu wil een groepje vrienden dat ik ook voor hun bestel.
Heb ik dan wel recht op 2x gratis vuurwerk? Omdat het op mijn account besteld word?
Of moeten ze op hun eigen naam bestellen?

Bvd

Hallo Polder**ol :D

Het maakt niet uit op welke naam het besteld word.
Het gratis vuurwerk word automatisch toegevoegd bij het juiste bestelbedrag.
Hou er rekening mee dat niet al het vuurwerk mee telt met gratis vuurwerk actie.

Mvg Rob

Ok dankje! dan ga ik vandaag nog een bestelling plaatsten..

hey rob.

ik heb 3 bestellingen geplaatst en ik zie het niet zo zitten om 3x dat kleine gratis spul te krijgen
kan ik ze ook samenvoegen tot 1 bestelling?
zodat ik het rowy assortiment krijg in plaats van dat kleine spul?

mvg

dankjewel rob

zal straks even de bestelnummers door mailen

tot wanneer kan je trouwens bestellen op de site?
tot na de 20ste?

tot wanneer kan je trouwens bestellen op de site?
tot na de 20ste?

Goeie vraag!

Ik heb nog een aantal vragen, als (bij voorkeur Rob) deze zou beantwoorden, zou ik zeer dankbaar zijn.

Ik wil ook graag een aantal grote artikelen bestellen. Ik zit echter met het feit dat ik dit met het OV moet komen ophalen en meenemen.

- Ik vraag mij af wat er gebeurt als ik door sneeuwval/file e.d. niet kan komen om mijn vooraf betaalde producten op te halen? Krijg ik dan na berichtgeving mij geld terug?

- Worden bestellingen van te voren klaargezet voor klanten? Indien niet, hoe zit dat met het toewijzen van vervangers of eventueel geld terug?

- Kan ik het tijdstip van afhalen kiezen of bepaald de dealer dat?

- Afhalen geschied a.d.h.v. de uitgeprinte bestelbevestiging?

Alvast bedankt voor het beantwoorden ! :)

@flashing diamond

hou je er rekening mee dat er bus/trein maatschappijen mensen met vuurwerk kunnen en mogen weigeren
ik weet niet waar je vandaan moe komen?

maar ik weet dat connexxion,arriva mensen met vuurwerk weigeren in de bus

mvg

4.jpg

5.jpg

8.jpg

7.jpg

1.jpg

3.jpg

2.jpg

het is een heerlijke winkel
verlede jaar is het me zo goed bevallen
ik had de eventcake 5 besteld maar die was er niet meer en daarvoor in de plaats
de vuurwerk met een kroon en paradise of beauty gehad van rob
perfecte winkel

en dan hier me eerste lijst wat ik tot nu to besteld heb bij rowy:

solid stone
event stage maker
golden power
zena triumph
zena mayhem
shock syndrome
event cake no2
event cake no1
fearless freak
swirling daisy
vuurwerk met een kroon

Staat er nou een iMac in de zaak? misschien moeten we Rob niet zoveel sponsoren hoor :p haha

Foto's zien er goed uit! Mooie showroom! Ook leuk die mortieren in het raam in een rekje! en de 100k aan het plafond!

Back
Bovenaan