Rotterdam 17-12-2008 (demo)

moontan

VWC lid
Waar: Rotterdam
Wanneer: 17 december 2008
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Vuurwerkland Ixxi Kappers
Wat: demo consumentenvuurwerk
Locatie: Tegenover de kapsalon van Ixxi kappers, Zevenkampsering 333 in Rotterdam
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Vuurwerkland/Brave & Wichers

Iemand wellicht meer informatie over deze demo? Kan er weinig over vinden, en of het wel doorgaat ja/nee.

Iemand wellicht meer informatie over deze demo? Kan er weinig over vinden, en of het wel doorgaat ja/nee.

Er valt niet veel meer info. te vertellen zijn, zal wel -100 kilo zijn.
Schietlijsten zullen daar wel gegeven worden, en het gaat alleen niet door bij slecht weer.

Ik kom vanavond ook, ik ga met een aantal amateur/hobby fotograven haha.
Is, is wat anders dan een meeting met freaks bij een vuurwerkdemotje.

zo dat was echt een gigantische demo zeg, er werden wel 9 verschillende cake's geschoten!!...:P er was nog wel een finale maar binnen 15 minuten was het geheel weer afgelopen. de volgende cakes werden geschoten:
Star Collection
Strobe Attack
Flash Dance
Star Light

Barely Legal
Extreme Salute
Ultimate Force
Ground Zero

Lidu
Inferno
Happy Stars
Pyromania

de cakes werden per 2 geschoten.
de filmpjes verschijnen vanavond:D

Laatst bewerkt:
We hebben niet veel gepraat maar leuk even je gemeet te hebben, ik zie je vrijdag weer he.

Was even leuk die producten te zien, 9 producten demonstreren en dan een finale met 8 producten, naar mijn mening konden ze die beter demonstreren inplaats van een finale :bonk:
De rook die overal bleef hangen was wel mooi haha, heb er ook mooie foto's van.

Leuk (kort) demotje :D

Mooie dingen gezien, vooral de Extreme Salute vond ik prachtig! Alleen wel ERG kort!

De extreme salute was inderdaad erg machtig ja. Er hing wel een oud en nieuw sfeertje moet ik zeggen. Ook leuk dat oom agent polshoogte kwam nemen, wellicht had er een verontruste bewoner eventjes gebeld? Haha.

Back
Bovenaan