Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de Rooster in actie gezien op de demo van Makkelie. Daar was dit echt één van de toppers van de demo. Voor de demo kende ik dit product nog niet, maar na de demo wist ik één ding zeker. Ik moest hem hebben, want alles klopt aan deze cake. De burst is echt maximaal en de spreiding is ook erg goed. De diversiteit aan verschillende kleuren bevalt me erg goed, evenals het tempo, dat mooi opbouwt naar salvo's. De voorverkoopprijs was uiterst scherp en daarom maakt dit een artikel dat je er gewoon bij moet hebben. Wel hoop ik dat de Rooster dit jaar landelijk verkrijgbaar is bij de China Red dealers. Ik zou ook het idee eens overwegen om naar het idee van de Rooster een cakebox te ontwikkelen van 4x36 schots cakes.
U ziet er 4!
Had rooster vorig jaar voor €19.95 vond hem heel goedIk had al het vermoeden dat het meer dan 2 cakes waren.... Erg jammer dit. Zal vast veel verkocht zijn gisteravond![]()
Had rooster vorig jaar voor €19.95 vond hem heel goed
Hmm das vreemd puur om klantjes binnen te halen.Ik weet ook zeker dat het stand alone ook echt een mooie cake is hoor maar vind het daarom ook erg vreemd dat er 4 werden geschoten. Bijzonder ook dat alleen de China Red cakes per 4 werden geschoten.
Hmm das vreemd puur om klantjes binnen te halen.
Hallo luitjes.. Net met Marjan van ANO vuurwerk gesproken. Alle China Red cacks zijn per 2 geschoten... Dus niet per 3 of 4!! En zijn gewoon productie cakes!!