Rond vliegend vuurwerk bij tankstation

densta

VWC lid
OCHTEN (ANP) - Drie jongens zijn dinsdagavond aangehouden, nadat zij een levensgevaarlijke stunt hadden uitgehaald bij een tankstation aan de Cuneraweg in het Gelderse Ochten. De jongens gooiden brandend vuurwerk tussen de benzinepompen en naar klanten die daar stonden te tanken, zo maakte de politie woensdag bekend.

Een politieman die in zijn vrije tijd tankte bij het pompstation, zag wat de jongens aan het doen waren. Hij constateerde dat de stukken vuurwerk de klanten om de oren vlogen. Ook kwamen er brandende projectielen op de pompen terecht. Hij belde de meldkamer, die meteen diverse surveillancewegens naar Ochten stuurde. De jongens zijn aangehouden toen zij er met een auto vandoor wilden gaan.

Volgens de politie was er een grote kans op explosiegevaar. Bovendien is vuurwerk afsteken in deze tijd verboden. De jongens zitten nog vast

Wat een dwazen!!! :frusty::angry:

Moet er niet aan denken man, tank zelf gas, maar als daar even leuk wat vonken bij komen, is het een stuk warmer ineens. :bonk:

Goed straffen die gasten, hatsé.

zijn ook een stelletje idioten. hoe kom je erbij om zoiets te doen. had grote gevolgen kunnen hebben

Tja, op pakken en nooit meer vrij laten lijkt mij.
Dit zoort gasten zijn niet helemaal goed in het hoofd, je vraagt je dan tog ook echt af wat er van deze jongens gaat komen in de samenleving.
Zou wel eens willen weten wat voor figuren dit doen.
Jonge gasten die stoer doen met elkaar?Associale kinderen?Kinderen zonder aandacht....

Tja, op pakken en nooit meer vrij laten lijkt mij.
Dit zoort gasten zijn niet helemaal goed in het hoofd, je vraagt je dan tog ook echt af wat er van deze jongens gaat komen in de samenleving.
Zou wel eens willen weten wat voor figuren dit doen.
Jonge gasten die stoer doen met elkaar?Associale kinderen?Kinderen zonder aandacht....

Ze hebben alleen "voeding" gehad en niet de "op".

Gasten die geen verstand hebben, als daar iets mis gaat wil ik niet weten wat voor ernstige gevolgen dat heb....

En als hun dat zelf niet weten zijn ze wel heel dom.

die jongens heben geen idee waar ze mee bezig waren
wat mij betreft raken deze 2 heren hun stem recht kwijt

Deze gasten mogen ze van mij voor een langere tijd opsluiten
Het lijkt wel of het met het vandalisme steeds erger gaat worden hier in Nederland

Back
Bovenaan