Roman Renegades [Uitloop]

aasamember

VWC lid
Artikelnummer: VC877
Artikelnaam: Roman Renegades
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 333 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Spectaculaire 49 schots cake met o.a. flower crown, golden spider, brocade crown en golden willow effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 37,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Bekijk bijlage 24803

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
sow hee. wat een topper zeg!. kwaliteitssas. Zie je alleen bij Broekhoff op dit moment. en EVo ook wel.

Ik kreeg deze bij VW Breda als gratis product ipv de Crown mix. Op voorhand weinig verwachtingen maar ik was echt blij verrast. Echt grote goud effecten voor 20 mm. Ik zou hem zo weer kopen.

kreeg hem bij de acatenango valk, echt een super cake , wist wat die deed maar nog zulke mooie grote effecten niet. mooi blokje dit

Is dit de enige batch die er is van deze cake en zo ja welk jaar is ie. Nooit gedacht van een 20mm cake met 333 gram dat dit eruit kon komen.

Zo dan, nog nooit opgevallen deze cake. Maar wat een toppertje zeg, zonde dat deze uitloop is. Effecten blijven behoorlijk lang hangen ook.

toch ook maar 3x besteld dan nav filmpje.
als het niks is, vraag ik aan dutchscorpion mijn geld terug!

Laatst bewerkt:
Pff nu al spijt van dat ik deze aan mijn neus voorbij heb laten gaan afgelopen maand bij outlet Breda.
Ik had deze in meervoud willen hebben, wat een ding!

Echt zonde van de wind, kheb er nog 1 bewaard voor volgend jaar. Van mij mogen ze een 200sh blokje maken van deze kwaliteit, het is geen eens 500gram

Ik heb dit leuke bakkie kunnen bemachtigen bij Breda. Ziet er veelbelovend uit op al de straatfilmpjes.

Back
Bovenaan