RoLux 50 *NIEUW 2025*

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: BVW7015B
Artikelnaam: RoLux 50
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: 50 shots compound
Effect: silver blink, multi color dahlia into gold willow with multicolor dahlia

Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: ...sec
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid:
Adviesprijs:
€99,99
Winkelprijs:
Onlineprijs: €49,99
1000074987.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Dors
Aan de omschrijving te zien vermoed ik een omlabeling van de full throttle van Wolff. Maar dat zou de prijs wel erg goed maken. Benieuwd naar de video.

Aan de omschrijving te zien vermoed ik een omlabeling van de full throttle van Wolff. Maar dat zou de prijs wel erg goed maken. Benieuwd naar de video.
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Ook de advies prijs is het zelfde. Denk wel dat ik deze ga meepakken.

Benieuwd naar.video, afbeelding lijkt.op full throttle

Rolux wel 25 euro goedkoper 👌

Deze ook maar besteld, op basis van de productomschrijving, het kaliber en het plaatje van het product kan het bijna niet anders dat het de Full Throttle is van Wolff. Als je het filmpje daarvan bekijkt komt dat precies overeen met de effectomschrijving van deze. Maar goed, vorig jaar zou de Pearl of the South ook hetzelfde zijn als de 4 Seasons en dat bleek toch anders. Dus ook hier een slag om de arm. Als er wat anders in zit alsnog een 50 shots 30mm compound inclusief waaier voor 50 euro, dus dat is tegenwoordig ook niet slecht.

Back
Bovenaan