Roenhorst Vuurwerk

jij niet alleen....ik ben benieuwd....ik rij namelijk al helemaal naar Roenhorst sinds vorig jaar en wat extra korting zou super zijn :D

nog mooi een paar nieuwtjes:
Roenhorst heeft nav de vele verzoeken alle twee de Bonfire-lijnen in hun assortiment opgenomen :D Een mooi gebaar naar de freaks toe dacht ik.
Verder wordt waarschijnlijk zaterdag de 28e de freakactie bekend gemaakt...
Ik zeg: goed bezig! We wachten met spanning af wat het zal zijn :D

Actie 2009

Actie 2009

Eindelijk is het dan zover,
De actie,

Het is een excel bestand waarin je alle informatie vind, ik heb hem ingepakt in winzip dus je moet hem nog wel even uitpakken,

Let wel op dat de Great Wall of China bijna is uitverkocht.

Geen bestand gekoppeld!

Geen bestand gekoppeld!

Roenhorst Vuurwerk,

Uiteraard dank voor het bekend maken van de actie. Echter heb ik problemen met open van het uitgepakte bestand. Geeft een leeg bestand aan.
Kan zijn dat het aan mijn onkunde:confused: met computers ligt.

Kunnen jullie het nogmaals bekijken:wink:

Een ongekend mooie actie van Roenhorst.
Kortingen die oplopen tot bijna 35%, mits je natuurlijk een karton afneemt.
Het heeft mijn belangstelling in ieder geval gewekt.
Zeker nu het om 2 grote merken gaat: Bonfireworks en Marijn Vuurwerk

nog mooi een paar nieuwtjes:
Roenhorst heeft nav de vele verzoeken alle twee de Bonfire-lijnen in hun assortiment opgenomen :D Een mooi gebaar naar de freaks toe dacht ik.
Verder wordt waarschijnlijk zaterdag de 28e de freakactie bekend gemaakt...
Ik zeg: goed bezig! We wachten met spanning af wat het zal zijn :D

Roenhorst betekend dit dat jullie van biede Bonfireworks lijnen het gehele assortiment gaan verkopen?

Kan een van de mods dit even in een klinkklare post omzetten?

edit:Laat maar, ik snap um nu door dat exel bestandje.

Maar nu ik hem snap,kan ik me niet voorstellen dat iemand 4 tot 16 keer naar hetzelfde blokje gaat kijken! Volgens mij is dit alleen interessant voor project/pallet bouwers,en dan nog,plukt diegene er maar 1 karton uit.(afwisseling is toch 1 van de belangrijkste punten waar je bij zo'n project op moet letten.)

Even zo goed zeer veel respect voor Roenhorst,een voorbeeld voor andere dealers:zulke kortingen!

Ikzelf zou alleen een karton Binkie's meenemen.

Laatst bewerkt:
Dus voor maar € 4,903.00 heb ik de gehele Bonfireworks collectie in een doos. :bonk:

Ik waardeer het enorm dat er speciale akties voor de freaks worden georganiseerd, wat dat betreft een dikke pluim voor Roenhorst, maar deze aktie laat ik aan mij voorbij gaan (en dan druk ik mij voorzichtig uit).

Ach vooruit.....vind het eigenlijk een totaal onzinnige aktie.

Wellicht interessant voor de top 0,01 % van de freaks.

Dus voor maar € 4,903.00 heb ik de gehele Bonfireworks collectie in een doos.

Ik waardeer het enorm dat er speciale akties voor de freaks worden georganiseerd, wat dat betreft een dikke pluim voor Roenhorst, maar deze aktie laat ik aan mij voorbij gaan (en dan druk ik mij voorzichtig uit).

Ach vooruit.....vind het eigenlijk een totaal onzinnige aktie.

Wellicht interessant voor de top 0,01 % van de freaks.

Het is meer voor mensen die iets speciaals zoeken. Neem bijvoorbeeld de Zware Jongens, je hebt dan 8 cakes voor € 177,00 een mooie afsluiter van je eigen showtje.

Het is niet echt onze bedoeling geweest om de gehele lijn in een keer te gaan verkopen,

ik denk dat het voor zich spreekt hoor, ik denk dat we blij moeten zijn met deze actie...ik vond het iig een topactie weer!
Sommige reacties snap ik echter niet...maar goed :p

Zoals ik al eerder aangaf vind ik het fantastisch dat er dealers zijn die speciale acties optuigen voor de Freak. Wat dat betreft mucho respect voor Roenhorst.

Begrijp alleen niet waarom Roenhorst tot deze actie is gekomen. D'r zijn sowieso al 5 adressen (Steenbergen, Lopik e.d.) met heel diverse collecties waar ik met mijn budget 30-35% korting krijg, en waar ik zelf kan bepalen hoeveel ik van welke cake neem (we willen toch allemaal een zo divers mogelijke collectie).

Ik denk dat Roenhorst, als meest Noordelijke actie-dealer, met een "bestel minimaal voor zoveel euro voor zoveel korting" actie veel meer freaks aan zich zou binden dan met een karton-actie met kortingpercentages die voor de freak inmiddels niet meer echt byzonder zijn.

De karton actie van vorig jaar (van Katan geloof ik), dat was een echte karton actie, maar dan ging het ook om 50% korting.

Kortom: Mucho respect voor Roenhorst, maar ik vind dat ze met deze actie de plank mis slaan.

Back
Bovenaan