Rocketshow 1000 [Vuurpijl Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding

Artikelnummer: DCP6
Artikelnaam: Pijlenassortiment "Rocketshow 1000"
Aantal Vuurpijlen: 7
Productomschrijving: 7 Assortie pijlen pakket.
Richtprijs: € 14,95
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze pijlen vroegah :p weleens gehad en ik vond ze super. Vond ze toendertijd zeer hoog gaan !

Filmpje gevonden.....:)

http://nl.youtube.com/watch?v=kf8I8EN-QE8

Kost geen 14,95 meer maar 12,95.

Zijn wel leuke pijlen voor vroeg in de avond, maar voor 1 euro meer koop ik liever de Inxs-pijlen van Broekhoff.

De inxs pijlen kosten (tenminste bij mijn dealer) ook 12.95. Dus voor de prijs doen ze niet voor elkaar onder.
Als ik zo het filmpje bekijk, denk ik dat de rockershow 1000 iets beter is dan de Inxs pijlen. Filmpje van de Inxs pijlen ter vergelijking;
http://www.youtube.com/watch?v=P6oPQ9WfXKM
:bye:

Ik heb deze pijlen vroegah :p weleens gehad en ik vond ze super. Vond ze toendertijd zeer hoog gaan !

Dat is toevallig want ik heb deze 4 jaar geleden gehad en toen knalde ze zeer laag. Daarna heb ik ze niet meer gehad. Maar ik had toen volgens mij een van de beste leveringen van deze pijlen omdat de effecten zeer groot waren, maar nu ik dat filmpje zie denk ik, waren het wel deze pijlen?

Ik heb deze in 1999 gehad en ik vond ze toen wel leuk. Dat was in de tijd dat Diamond nog echt superieur was qua potten en pijlen. Ik had ze destijds voor 20 gulden. Dat is 9 euro zoveel. Pakket heette toen ook nog gewoon DC nummer zoveel ipv RocketShow1000

Nu zou ik ze niet meer kopen, veel beter alternatieven voor gunstigere prijzen.

Wouw ze vorig jaar hebben maar had toen voor ander pijlen paket genomen . Ik vind de Rocketshow 1000 wel tegen vallen had ze wel iets mooier verwacht...

Hmmm sta nu toch echt aan mijn hoofd te krabben. Deze pijlen heb ik toch echt gehad. Maar die van mij waren veel beter! Niet meer aanschaffen nu ik de films heb gezien, wat een kwaliteit van niets is dit geworden. Van een goed product naar een slecht product met dezelfde naam. Niet echt goed van Schuurmans om de kwaliteit van dit pakket te laten dalen tot het minimale, want dat mag wel gezegt worden. Van wat ik me nog kon herinneren is dat dit erg goede pijlen waren die iets te laag knalde maar daardoor lekker grote effecten had.

jaartje 5 of 6 geleden gehad,
best grappige pijltjes toen voor dat geld.

ze waren toen volgens mij wel wat beter dan nu, als ik de filmpjes moet geloven...

misschien dit jaar weer kopen om de voor avond mee te vullen :)

Als die eerste filmpje kloppen, dan zal ik dit jaar 100% dit pakket kopen, zo goedkoop voor zo'n prachtige effecten. (En dan lopen mensen te zijken over dat alles duurder wordt):xD:

Ik vind het niet echt goedkoop voor die pijlen als je vergelijkt met anderen paketten bijvoorbeeld fire van wolff. De effecten zijn oke maar wel erg matig van grote en blijven ook niet echt hangen.

Back
Bovenaan