Rock 'N Roll

RF JEROEN

VWC lid
rocknrollgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1471
Artikelnaam: Rock 'N Roll
Bruto Gewicht: 3900 gram
Netto Kruitgewicht: 486 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Silver rotation to colour peony
Richtprijs: €47,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Deze staat bij mij al in de top 3 van mooiste nieuwe Royal cake's.

Kans is vrij groot dat ik deze een kartonnetje ga aanschaffen.:p

Haha die effectomschrijving is echt super. Doet oude tijden herleven. Nu maar afwachten naar meer infomatie, beelden zeggen meer dan 1000 woorden (en berichten).

Geweldige naam voor een cake haha I like rock and roll.
Ik hoop dat jullie de mensen met deze cake echt laten swingen
De effecten, de spinners moeten het mogelijk maken.
Op papier een uitstekende cake.!!

Aan de effect omschrijving te zien beloofd dit veel goeds.Ben dan ook zeer benieuwd naar deze op de demo.

Silver rotations heeft de Fire Emblem ook, en die is geweldig :D Must have voor mij, dat kan ik al zeggen zonder een filmpje :D

Royal, bedankt.

Nu moeten we alweer met z'n allen om een zakgeld verhoging gaan vragen, willen we al dat moois (tenminste dat hopen we dan maar he...eerst zien dan geloven) kunnen aanschaffen, hehehe.

Word wel tijd dat er meer filmpjes los komen vind ik hoor, zodat we met zijn allen alles op ons gemak kunnen uitzoeken, want niet iedereen krijgt zakgeld opslag he...!

Óf het moet allemaal wel zo mooi geprijsd gaan worden...

I love rock n roll,so put another dime in the jukebox baby! Lijkt een lekker spektakel voor in de straat. Ga hem op het lijstje zetten.

Laatst bewerkt:
Hmz mooie afsluiting wanneer je een zooi I-shape cakes van dit effect de lucht in heb geknald. Een bruikbare cake dus, voor mij in ieder geval.

Mooi mooi. Hopelijk komt ie uiteindelijk ook goed tot z`n recht.

ziet er naar uit dat ik dit jaar veel van royal in ga slaan
voor een fan cake 90 cent per week wegleggen is bijna niks :)
zo zie je maar dat een fan-cake niet altijd rond de 70 /80 euro hoeft te kosten

Ik zie het al voor me, fire Emblem, maar dan fan shaped en nog mooier!
Ik verwacht er wel veel van, colerfull peonies :p:D

Wanneer kunnen we hier een filmpje van verwachten?
Alvast bedankt

Spinners zien er echt heerlijk uit!
De prijs komt tussen de 44,20 en de 46,80 te liggen, dat is zeker goed te doen. :)

Deze cake heb ik ook mogen zien,toen ik dus bij Pyromaniac 1975 op bezoek was,een week voor de workshop. Erg lekkere cake,heerlijk die silver rotation met rode,groene,blauwe en gele peony,s.

De precieze prijs is €47,50! Mooie fanshaped cake voor de mensen met een wat hoger budget. Anders zou ik voor de goedkopere gaan :)

Leuke cake. Geen min/geen plus, maar de fanshape voegt voor mij persoonlijk niets toe aan dit leuke effect.
Ik ga voor de cake in I-shape (Hope in dawn?)

Back
Bovenaan