Roaring Eagle

Koala

VWC lid
Artikelnummer: Roaring Eagle
Artikelnaam: 4712
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ... Volgt

WolffVuurwerk_4712-roaring-eagle.png

Hey nog een fluitcake met papier bombettes? Idd wrs zelfde fabriek/product als RotP?

Laatst bewerkt:
Deze ontvangen ipv de RoTP. 36 Shots, kruitgewicht 342 gram. 130,5 Gram minder dan RoTP met 1 shot meer?
Ik ben benieuwd :)

Deze ontvangen ipv de RoTP. 36 Shots, kruitgewicht 342 gram. 130,5 Gram minder dan RoTP met 1 shot meer?
Had vorig jaar al een nieuwere versie van de Rotp die was toen ook al 36 shots, heb niet op kruid inhoud gelet.
Kreeg deze inderdaad ook, leuk label wel maar hoop dat het nog steeds een rauwe fluit is anders moet ik weer opzoek naar iets anders.

Kreeg deze mee en een een rotp. De rotp gaat stand alone en deze samen met een whistle caps. Filmpjes volgen!

Dumbum Scream 25s ook al minder kruit in papieren versie tov plastic.... En hogere cakes, zal het dan minder lanceerkruit nodig hebben, meer propulsie van het fluitekruit ofzo?

Beiden gelijk aan elkaar. Geen verschil.

Fluiters met karton ipv plastic toch wel duidelijk verschil. Zijn leuk, maar bij lange na niet de mooie schelheid van vroeger.
Jammer, dan zullen we toch nog even moeten wachten totdat de leveranciers de link gevonden hebben tot de ouderwetse rauwe fluit

Laatst bewerkt:
Deze dit keer gehad ipv rotp vond het prima maar inderdaad toch wel veel minder harde fluit als voorheen.

Back
Bovenaan