Rip Rap

Artikelnummer: 261
Artikelnaam: Rip Rap
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: 120 schots geschakelde cake waarbij de effecten met veel herrie en kabaal de lucht in vliegen
Richtprijs: € 69,00

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
En daar is die dan, nu ook op vwc te bewonderen, voor mij nu al de cake van 2007. Hier gaan er meerdere van de lucht in, in m'n oud en nieuwshow.

En daar is die dan, nu ook op vwc te bewonderen, voor mij nu al de cake van 2007. Hier gaan er meerdere van de lucht in, in m'n oud en nieuwshow.

Haha. Shinji. Voor mij ook. Zeker weten. 122 hummers.

Wat een geweldige cake is dit, echt een topper in mijn ogen.
Ik hou wel van speciaal/apart vuurwerk. Mooi dat dit merk nu ook in Nederland verkocht gaat worden.

Hij is echt steengoed!
Als er een redelijke prijs tegenoverstaat is het echt een aanrader. Haha moontan, echt een pot waar je in het begin van het jaar alleen nog maar van over kon dromen! (En filmpjes vinden uiteraard.)
Weet nog dat je op allerlei sites hebt gezocht naar het Hummer effect. Nou hier heb je hem:).
:bye:

Hij is echt steengoed!
Als er een redelijke prijs tegenoverstaat is het echt een aanrader. Haha moontan, echt een pot waar je in het begin van het jaar alleen nog maar van over kon dromen! (En filmpjes vinden uiteraard.)
Weet nog dat je op allerlei sites hebt gezocht naar het Hummer effect. Nou hier heb je hem:).

Dreams come true. Inderdaad. Ik heb het geld er voor over.
Hij staat bij mij in de straat dit jaar. Zeker weten. :bye:

Een heel gaaf ding is dit, hier hebben veel mensen op gewacht, het welbekende hummer-effect, zelden gebruikt in cakes. Dit dus 120 schoten lang hummers, prachtig toch, kwaliteit is ook niet slecht als we uit mogen gaan van de film en het tempo is prima natuurlijk.

Voor mij niet direct een "must have", maar mocht de prijs relatief laag zijn, dan aarzel ik niet. :D

Ik kan het eigenlijk alleen maar eens zijn met mijn voorgangers...
Nu al DE cake to have van 2007-2008
Echt geweldig om te zien dit!

ziet er erg grappig uit, heel bijzonder effect in Nederlandse cakes!
als de prijs niet al te hoog is, komt deze zeker voor in mijn collectie :rolleyes:

Vincent:bye:

ziet er erg grappig uit, heel bijzonder effect in Nederlandse cakes!
als de prijs niet al te hoog is, komt deze zeker voor in mijn collectie :rolleyes:

Vincent:bye:

Ik heb gelezen op FPM dat de adviesprijs circa 69 euro zal gaan bedragen.
Misschien voor veel mensen een dure aanschaf.
Maar het is wel een bak die voor veel hilariteit zorgt. Met deze bak steel je de show. !!!!

Ik ken het hele effect niet.. vind het niet superbijzonder ofzo.. maar ziet er wel geinig uit, het geluid is ook grappig:wink: Als de prijs laag is, is het ook wel een leuk item om door te lonten, 3 tegelijk in Wshape ofzo?:)

Ik ken het hele effect niet.. vind het niet superbijzonder ofzo.. maar ziet er wel geinig uit, het geluid is ook grappig:wink: Als de prijs laag is, is het ook wel een leuk item om door te lonten, 3 tegelijk in Wshape ofzo?:)

De richtprijs blijkt dus € 69,- te zijn, om dan even 3 in W-shape te zetten is wat prijzig misschien. :wink:
Ik vind de prijs toch wat hoog, maar je krijgt er wel een topcake voor terug wat veel mensen doet lachen. Denk dat veel mensen overstag gaan, maar ik hoop dat ie niet in het niet zal vallen ná 00.00. :wink:

Zo wat een geweldig mooie cake zeg, dit is werkelijk een topper. Deze komt hoe dan ook in mijn collectie, wat een prachtpot.
Vele freaks hebben gewacht op een cake met het hummer effect, nou eindelijk is het zo ver.
Het word ooit nog wel wat hier in Nederland met het vuurwerk.

Het word ooit nog wel wat hier in Nederland met het vuurwerk.

Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik vind dat we sinds dit jaar toch echt heel veel mooi vuurwerk hebben, voor nog een best aardige prijs. Onder andere Dynasty bevestigt dit, maar ik vind ook Shogun. Er zit gewoon prachtig vuurwerk bij, en elke particulier in Nederland kan er aan komen!

Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik vind dat we sinds dit jaar toch écht heel veel mooi vuurwerk hebben, voor nog een best aardige prijs. Onder andere Dynasty bevestigd dit, maar ik vind ook Shogun. Er zit gewoon prachtig vuurwerk bij, en elke particulier in Nederland kan er aan komen!

Haha dat bedoel ik ook, we hebben heel veel en mooi vuurwerk gekregen. Maar nu komen ze ook al met hummers, mooier kan toch niet?
Ik bedoel dat het steeds mooier en mooier wordt hier in Nederland met het vuurwerk, zie nu deze pracht cake.

Vandaag deze cake langs zien komen tijdens een demo, had er veel van verwacht maar ik vind het echt een bar slecht product.

Kwam ook deels doordat er maar een deel van de schoten af gingen, maar ook de hummers waren niet hard en viel dus tegen.

Inderdaad, de Rip Rap is mij zwaar tegengevallen.
Van de beloofde 120 shots is misschien maar de helft afgegaan en ik heb ook maar weinig hummers gehoord.
Deze gaat voorlopig mijn lijstje af, het kan zijn dat het aan deze ene cake lag, maar dat zal bij een volgende demo moeten blijken.

Ik had al zo'n voorgevoel, die hummers op het filmpje klonken me namelijk al niet krachtig genoeg, zeker niet als ik het vergeleek met het filmpje op feuerwerk.net van een Monsterking.

Deze was echt slecht te noemen inderdaad. Zoals gezegd was nog geeneens de helft afgegaan, maar ook de hummers zelf waren compleet niet interessant, echt een enorme tegenvaller, wij hoopten op de hummercake, maar helaas. :sad:

Back
Bovenaan