Rip Rap

Bevestigd mijn vermoeden dan weer dat deze cake juist niet te horen is na twaalven. En dat voor de vele tientalle euro's. Nu zie je het voordeel van demo shows en video, als consument kan je dus nagaan wat je zoal kan verwachten.

rip rap

rip rap

ik heb deze pot met oudjaars nacht afgestoken en hij ging helemaal en snel dat de straat stond te kijken naar de effecten van het fluitgeluid.

ik vond het een toppertje om er bij te hebben en de prijs was 55 euro::wink:

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen van members met deze cake. Zoals gezegd, tijdens de demo viel hij tegen. Maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat niet alle schoten afgingen.
Mijn vraag is de RipRap het geld waard.?
Want dan koop ik hem, ben dol op hummers.

Ik had ook deze vorigjaar alles ging gewoon af was echt een toppertje Alleen de prijs viel me zwaar tegen :(

De dealer waar ik werk heeft de RIPRAP vorig jaar op 28 december afgestoken, hij stak meer vuurwerk af om ons als verkopers een idee te geven. De Riprap was een leuk blok. Alle schoten gingen af, maar de geluidsproductie van de hummers was een beetje aan de lage kant.

Ik vond het een leuk ding, maar ik twijfelde ernstig of ik er 6 tientjes voor neer zou leggen...
Ondanks dat ik korting kreeg heb ik hem toch maar laten staan, ik heb destijds besloten de Flashdance van Star erbij te nemen, daar had ik geen spijt van..... :p

De Shogun collectie komt niet meer voor op de website van Schuurmans
Dus zullen er alleen nog maar oude voorraden in omloop zijn.

Deze bedoelde ik inderdaad, zowel op rip als op rap gezocht maar niks gevonden.

Gelukkig toch nog goedgekomen!! Net het filmpje gezien, ziet er goed uit! lekker lang ook :)

ik heb deze ook gehad 2 jaar terug was echt een mooi blok kwa inhoud en de verpakking eigelijk te zonder om af te steken maar echt wel een aanrader als je van iets aparts houd :)

deze dit jaar samen met de Swimming Stars van Sky Line geschoten, een erg leuke en aparte combinatie.

Vind het een topcake en zou hem zo weer halen!

Back
Bovenaan