Rijswijkse vuurwerkhal

Inderdaad jammer dat de VIP cakes zijn verdwenen, maar het is wel weer een snoepwinkel voor de liefhebbers. Het is toch net even anders.

Weer een goed gevulde winkel, het enige minpuntje is het bekijken er van op de ipad. Hij scrollt niet lekker en artikelen worden twee keer geladen.

Laatst bewerkt:
Leuke nieuwe artikelen in de shop, vond het in de afgelopen jaren wat tegenvallen met alle China Red maar nu gelukkig weer een divers assortiment. Komt zeker weer een bezoekje aan de vuurwerkhal.

ps: zie dat de bright color fountain en silver fountain elkaars afbeelding hebben. Staat dus niet goed.

Bericht van de vuurwerkhal op Facebook

Op zaterdag 16 december openen wij weer onze deuren voor de open dag! Alle vuurwerkliefhebbers, jong & oud, zijn welkom!

Wat kan je doen tijdens de open dag? Voor iedere liefhebber hebben wij een rondleiding door de bunkers. Zo kan je een kijkje bij de grootste vuurwerkwinkel van Zuid-Holland. Tijdens de open dag is er de ruimte voor vragen over alles wat met vuurwerk te maken heeft.

Voor de jongere vuurwerkliefhebber is er ook een cursus ‘veilig omgaan met vuurwerk’ met als beloning een diploma ‘veilig omgaan met vuurwerk’.

Kortom een leuke dag voor jong & oud! Mis het niet!

Banner Rijswijk - Open Dag 2017.jpg

ja en dat mag dan ook in de media groot gebracht worden.

dat er heel veel gedaan word om de veiligheid te waarborgen jong geleerd oud gedaan, maar de tv en etc altijd maar die negatieve berichten.

en dat geld ook ik ben een hart op de tong dus, huichelend zooitje rtl west allemaal ow ja mag ik staan in de winkel en je dan een loer draaien alles voor de kijk cijfers.

neem dan een video op met zo'n dag met de dingen die vuurwerk ten goede komen, met al een aantal weken ervoor is de vuurwerk verkoper al bezig, hij neemt zijn taak voor de maatschappij serieus en dan de goede dingen ipv al die rare berichten die heel vaak niet kloppen met de werkelijkheid

Ook dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen bij de open dag van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Altijd erg leuk georganiseerd en de sfeer is geweldig. Rustig de showroom bekijken en vervolgens de bunkerrondleiding. En ook al heb ik de bunkers nu al meerdere malen gezien, het blijft nog steeds indrukwekkend, helemaal de grote buffer bewaarplaats. Daarnaast verzorgd Frits ook altijd de cat 1 workshop en het is mooi om te zien met hoeveel passie hij de allerjongste pyro's leert hoe om te gaan met vuurwerk. Hier zou de gemeente en/of lokale media, zoals Rijswijk1968 ook al aangaf, echt eens aandacht aan moeten besteden.

Zojuist op de koffie geweest bij Frits. Die meldde dat de flyer vanaf nu ook online te bekijken is:

http://www.vuurwerkhal.nl/folder-2017/

Dit jaar is de flyer met daarin acties die gelden tijdens de voorverkoop. Dit in verband met productieproblemen in China en de verhoogde kans op producten die niet binnenkomen (ten opzichte van het voorgaande jaar).

De koffie was weer zeer smakelijk. Frits heeft nu grotere suikerklontjes waardoor de Cappucino wat meer in smaak gebalanceerd is.

Bericht van de Vuurwerkhal op Facebook

Aankomend weekend staat onze vuurwerkdemo op de planning! De weersvoorspellingen zijn helaas niet gunstig voor aankomende zaterdag 9 december. Wij vragen daarom iedereen om onze Facebook pagina en website in de gaten te houden.

Mocht de demo aankomende zaterdag niet doorgaan dan doen wij op zondag 10 december nogmaals een poging. De aanvang van de demo is om 19:00.

Locatie demo: Naast de Silverdome in Zoetermeer.

Oftewel: de vergunning is rond. Alleen nu moet het weer nog meewerken.

Demo geweest, heel veel mooi vuurwerk gezien sfeer was gemoedelijk finale was subliem.

Gaat de boeken in als zeer goed en bedankt voor de mooie avond.

Zag Frits van een afstandje heb je geen hand kunnen geven en een babbeltje maar dat komt wel later bij het ophalen.

Even een reminder: morgen (zaterdag 16 december) is de open dag bij De Rijswijkse Vuurwerkhal. Van 12.00 tot 17.00 kan je een rondleiding volgen door het bunkercomplex en kunnen de jongere vuurwerkliefhebbers de cursus 'veilig omgaan met vuurwerk' volgen met als beloning een mooi diploma en een goodie-bag van De Vuurwerkhal.

Dat kreeg ik te horen toen ik op de koffie was.

Back
Bovenaan