Rijswijkse vuurwerkhal

erg vervelend dat china red zolang op zich laat wachten met aantallen ik wil graag mijn bestelling compleet kunnen maken!

Sorry Vuurwerkpro, China Red had gisterenavond al bericht gestuurd maar ik ben helaas druk bezig om alles in goede banen te leiden dus het lukt mij niet altijd om direct alles te plaatsen op de fora.

Sorry Vuurwerkpro, China Red had gisterenavond al bericht gestuurd maar ik ben helaas druk bezig om alles in goede banen te leiden dus het lukt mij niet altijd om direct alles te plaatsen op de fora.

Neem jou ook niks kwalijk :)

Ik begreep van je dat china red de cijfers moest door sturen. Dat je het druk heb met voorbereiden snap ik best!

hoop dat het snel te vinden is in de shop

Neem jou ook niks kwalijk :)

Ik begreep van je dat china red de cijfers moest door sturen. Dat je het druk heb met voorbereiden snap ik best!

hoop dat het snel te vinden is in de shop

Bijna alle artikelen die ik kreeg stonden nog in de shop, een paar kleine artikelen kon ik wel bijvoegen. Dus wat je ziet is alles wat er nog te bestellen is.

Snelle service, zelf alleen beter moeten controleren. Inplaats vanmijn geliefde White Strobos van die gare crackling fountain gehad.

Ook dit jaar weer een pluim voor deze winkel. Service is werkelijk top! Meteen geholpen, vriendelijk personeel die zelfs meehielpen met tillen, bestelling was netjes verpakt en compleet. Ruime parkeerplaatsen voor de deur en zelfs verkeersborden door heel Rijswijk geplaatst zodat je het gemakkelijk kunt vinden. Ook de gratis producten die je zelf uit kunt kiezen (puntensysteem) vond ik een dik pluspunt! Kortom: hulde voor de Rijswijkse Vuuwerkhal!

Tuurlijk ook een reactie, als eerste een hart op de juiste plaats door Frits kon ik mijn vuurwerk eerder ophalen dan ik had aangegeven. IVM vader dialyse etc.

Aankomst ja gezelligheid sfeer vriendelijkheid merk je meteen op, winkel keurig op orde genoeg ruimte. Zag ook dat als men advies wilt dat er serieus word geadviseerd. Van ''nou dan is dit beter'' of dan heb je meer aan dit, of welk effect.

De balie ja vlot errug snel ! even met Frits gebabbeld. Vriendelijk, bestelling goed verpakt klopte 100 procent. Eerst een maat van mij 1e vracht naar de auto, keurige medewerker kan ik je helpen sjouwen. Fooitje gegeven moet kunnen.

Ook dit jaar weer een 100 procent tevreden klant.

Leuke winkel altijd.
Wat me op valt hier in vergelijking bij de wat andere winkels is er hier best wel een constante drukte.
Maargoed kwam binnen mog meteen bestelbon af gooien en binnen 5 minuten was ik bij de check up balie.
Echt top ! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.

Vanmiddag reed ik langs rijswijk en dacht even checken bij de "hal".
Blijf ook een mooie shop, lekker druk en goed klanten afhandeling.
Zaken gingen goed zag veel uitverkocht bordjes. Wel 2xsparkling snow, zen cake en een paar titanium vulcanos meegenomen. Kom het niet laten.....

Back
Bovenaan