Rijswijkse vuurwerkhal

Het was een nieuw ideetje van onze vrienden van AGiMA media en er word al behoorlijk veel gebruik van gemaakt.

En over die webcam, daar kun je toch beter gewoon een lekker wijf achter zetten :p

Moet eerlijk bekennen dat die plus 10 sfeer verhogend is er waren zaken die een cam hadden
veel bekijks erg leuk.

Dus hier nr 2 voor dat idee

Hoe zit het nu met de vip cakes vroeger kon je er 6 tegelijk toevoegen of 4 met 2 waaiers erbij maar tegenwoordig is alles los??

Hoe zit het nu met de vip cakes vroeger kon je er 6 tegelijk toevoegen of 4 met 2 waaiers erbij maar tegenwoordig is alles los??

Vroeger kon de korting per cake niet verrekend worden in de webwinkel en nu wel.
Toen moesten wij handmatig de opgegeven VIP cakes van de voorraad afboeken.
Als je nu bijvoorbeeld 6 cakes ( I-Shape ) uitzoekt dan wordt de korting direct verrekent in de winkelwagen.
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel eenvoudiger.

Mooie folder frits net binnengekomen.
Heus a4 voormaat alles heb zo een barcode voor je smarthphone

Het kleine boekje is niet meer ?

Net thuis gekomen en de folder gevonden, ben benieuwd wat de Sint van de vuurwerkhal ons gaat geven voor mijn vaste klantencode.

Vroeger kon de korting per cake niet verrekend worden in de webwinkel en nu wel.
Toen moesten wij handmatig de opgegeven VIP cakes van de voorraad afboeken.
Als je nu bijvoorbeeld 6 cakes ( I-Shape ) uitzoekt dan wordt de korting direct verrekent in de winkelwagen.
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel eenvoudiger.

Even een kleine toegoeging hierop:
Een aantal Ishapes i.c.m. een Wshape kan uiteraard ook.
Net zoals het in de folder vermeld staat.

Dit jaar vind ik het aanbod slechter te veel combi boxen.
Ook lijkt alles duurder en jullie hebben niet eens 90 shots matjes.
Verder met dat nieuwe punten system kan ik niet inschatten wat ik gratis heb, terwijl ik vroeger kon inschatten wat ik zou krijgen en dan iets anders kon kopen.
En waarom zitten ducktape foto's op sommige siercakes...

Laatst bewerkt:
Dit jaar vind ik het aanbod slechter te veel combi boxen.
Ook lijkt alles duurder en jullie hebben niet eens 90 shots matjes.
Verder met dat nieuwe punten system kan ik niet inschatten wat ik gratis heb, terwijl ik vroeger kon inschatten wat ik zou krijgen en dan iets anders kon kopen.
En waarom zitten ducktape foto's op sommige siercakes...

Het is Zensuur. *hint*

soms heb ik het idee dat er mensen zijn die niet lezen en die verwachten dat alles maar voor hun klaar ligt voor een duppie

Back
Bovenaan