Rijswijkse vuurwerkhal

Frits,

is de schietlijst voor de demo van aankomende zaterdag al bekend?

en zo ja, waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt.

Ik hoop morgenmiddag, wij zijn nog steeds bezig om zoveel mogelijk op te halen en de winkel moet ook nog open dus om geen valse verwachtingen te wekken wil ik er geen artikelen op hebben die dan weer afvallen omdat ze er toch niet zijn.

Verheug me met me vaste den haag groepie er weer op !

Zo te lezen ook best goed weer, erg mooie schietlijst erbij.

Is weer goed geregeld Frits

Top !

Zo nu thuis even een biertje. Frits bedankt weer voor de goede show en gezelligheid.

Heel veel mooie dingen gezien uitblinkend was de VIP collection !

Verkoopt de Vuurwerkhal ook de Junior Jack? Hij werd vanavond wel geschoten, alleen kan ik deze topper niet in het assortiment terugvinden.

Het was een erg mooie show, alleen vond ik het bij de six red en big 19 pakketten een beetje traag gaan. het was leuker geweest als jullie alle potten tegelijk hadden afgestoken.

En waarom ging er nadat de show was afgelopen nog zoveel vuurwerk de lucht in? ik neem aan dat dit een foutje was ;), het leek erop dat dit nog een deel van de finale was, die overigens erg geslaagd was in mijn ogen. was wel een mooie afscheids verassing haha.

was een leuke demo maar ik vond de hot shot cakes van china red tegen vallen.
De vip collectie vond ik echt super lekker tempo en mooie uitwerkingen !
hier nog een film van mijn kant van de eindshow

Laatst bewerkt:
Frits, heb je toevallig wat meer info over de ABCD Pyro Box? Wat zijn de uitwerkingen, is het 1 geheel of losse cakes, productfilmpje, etc.

Bij voorbaat dank

Frits, heb je toevallig wat meer info over de ABCD Pyro Box? Wat zijn de uitwerkingen, is het 1 geheel of losse cakes, productfilmpje, etc.

Bij voorbaat dank

Deze vraag kun je beter stellen in het topic van het desbetreffende product dan hier, en nee natuurlijk is het geen 1 geheel maar 4 cakes in een box maar dat had je in het topic van het product kunnen lezen.

Rijswijk1968, wil je wel bedanken dat je mij deze winkel aanraden flinke bestelling gedaan 1300 etc.

Maar wat jij besteld bij deze shop valt zelfs mijn mond open !

Nou.....ja het is en blijft voor mij bijzonder...vuurwerk en oud en nieuw in alle vrijheid !

Ik las je berichtje over de legale bestellingen ja het is voor sommige een hoop poen maar als ik dan diegene hun pleziertjes weg kruist op mijn lijst ben ik netjes ieder zijn ding. ( en nogmaals veel of weinig je bent voor mij hetzelfde een liefhebber)

ja ik ben zelfs de jongste van de 4 en allemaal hilarisch van vuurwerk dus opgeteld volwassenen zit je dik op 4300
Kinderen eigen budget ja nou de helft 200 pp 350 pp ik weet het klinkt veel.

Hobby liefhebberij kost geld !

geen geheimen !

ja dat zijn mijn oudere broers.
Nou wij zijn eerlijk maar oprecht, doe je best dus op school hoef je geen 10'en te halen maar
zolang wij maar zien dat je een doel en je best doet is voor ons zoals je zegt een doelstelling.

Ik hou niet van straffen op zo'n manier er zijn genoeg andere methoden en een straf moet voelen als een denkbeurt.
Simpel gezegd als er 1 hele jaar gezwoegd heeft en komt met een 6 of 7 dan ben ik toch tevreden al zou het een onvoldoende zijn inzet je best doen meer dan zat.

En ik mag blij zijn ze doen hun best !

Vanaf heden langs de A13 bij Delft

2iw14kg.jpg

2lkwvon.jpg

Back
Bovenaan