Rijswijkse vuurwerkhal

15 November staat er anders had er wel een bericht gestaan van het word later.

Verwarring en chaos kost altijd klanten. Gelukkig is het nog geen december maar.....

Chaos? nou dan heb jij zeker vroeger geen vuurwerk gehaald bij ludovic op de stationsweg Mammoet.

Dat was pas chaos !

Maak je niet druk komt heus wel online dagje meer of minder ach

15 November staat er anders had er wel een bericht gestaan van het word later.

Verwarring en chaos kost altijd klanten. Gelukkig is het nog geen december maar.....

Een dag duurt 24 uur hé! En je kan altijd alvast wat kopen op Kartonvoordeel.nl staan nog leuke dingen op!

Een dag duurt 24 uur hé! En je kan altijd alvast wat kopen op Kartonvoordeel.nl staan nog leuke dingen op!

Ja dus ?

Opbouwende kritiek mag ook gewoon gegeven worden en karton voordeel heb ik allang besteld !

(ps. Rijswijk1968 weer grote bestelling? en weer hier?)

Beste Vlammetjes,

Ja zoals gewoonlijk weer een grote bestelling ook gezien het voor de zaak is.
Baas die naast met kerst sint ook vw geeft aan medewerkers.

En op je 2e vraag, ja weer bij frits zoals ieder jaar bevalt mij uitstekend !

Er zitten nog veel meer producten van Katan bij o.a. At once,skies of gold, bolpijlen pakket,90 sec blinkers en nog veel meer.
Ook niet te vergeten de VIP collectie.
Veel van de gratis producten zijn ook van Katan.

Ik vond ook nog wat producten van Beko/Schuurmans in de webwinkel. o.a. de Sky Screamers, Sky Symphony, Crocodile en Super Booster.

In het verleden verkochten ze onder andere de Combat, Razor, Super Magnolia, Magnificent en Ekim het is dus inderdaad niet nieuw dit jaar. Maar er zijn zeker wel meer producten van Katan in het assortiment gekomen zo te zien.

uhm zeg maar meneer, dank u kaboem, maar het werkt niet, iedere x is er wel wat dan is het dit en dan is het dat.

Nu kan ik zelfs geen eens bestellen ja ook ik heb een bedrijf en weinig tijd met dit soort grappen.

Zeg dan gewoon geen datum ! iemand anders een shop in rijswijk of elders factuur moet van de week weg.

Bij de 1e test ging alles goed maar nadat er klanten gingen bestellen bleek er toch wat mis te zijn.
Wij zijn er net zo blij mee als jullie want het schiet natuurlijk niet op maar we hebben nog even de tijd om het in orde te maken.
Bestellen na de demo is trouwens aan te raden en wat voorraad betreft hebben wij,op een paar uitlopende producten na, meer dan genoeg in onze bunkers liggen.

Ziet er weer uit als een leuke collectie bij de Vuurwerkhal. Wat mij wel tegenvalt is dat je bij ongeveer het halve assortiment geen gratis vuurwerk krijgt, zo is het lastig om aan de hoge bedragen te komen natuurlijk...

Ziet er weer uit als een leuke collectie bij de Vuurwerkhal. Wat mij wel tegenvalt is dat je bij ongeveer het halve assortiment geen gratis vuurwerk krijgt, zo is het lastig om aan de hoge bedragen te komen natuurlijk...

Dat is het nadeel als je veel artikelen hebt die eigenlijk te scherp geprijsd zijn.
Als daar gratis vuurwerk over berekend wordt moet er na aftrek van alle kosten geld bij.

Helaas het is niet anders.

Back
Bovenaan