Rijswijkse vuurwerkhal

De datum voor onze demo is bekend.

Vrijdagavond 6 december en bij afgelasting door slecht weer zaterdagavond 7 december.
Geschoten worden o.a. bijna alle bestaande en nieuwe cakes van China Red en de gehele nieuwe VIP Premium Collection en nog veel meer.

AL jaren op de planning en ook nu zal ik de demo zeker bijwonen:D kan haast niet wachten!

Komende week zullen Ylke en mijn persoontje afreizen naar Frits en hopelijk komen wij met veel nieuws terug.

Onze vorige website werd in december diverse malen gehackt wat niet zo leuk was.
Daarom is besloten een nieuwe website te bouwen maar daar gaat toch wel vrij veel tijd in zitten.
Wij hopen in november weer online te zijn.
Tot die tijd moeten jullie het doen met Vuurwerkhal.nl op Facebook.

Vervelend voor jullie en de freaks.
Maar een goede keus vind ik, straks lig je er in december ofzo weer uit.
Dan nog maar even wachten helaas.

Ja inderdaad niet online, 00:00 had makkelijk gekunt voor de freaks !:D

maar ja het is de hele dag 15 november, als het afhalen maar beter verloopt dan verleden jaar dat was een bende:bonk:, ook echt de enige opmerking die je kan maken. De rest was tip top in orde:wink:

Ik vond het al verwarrend door de berichten hierboven en wat er nu op de site staat. Toch al bijna een decennia mijn vast adresje, ook al in het oude pand was ik erbij en elk jaar goed vuurwerk dus zou het erg zonde hebben gevonden als zij dit jaar zo laat zouden zijn.

Back
Bovenaan