Rijswijkse vuurwerkhal

Ja mensen, ik heb de site weer afgespeurd en ik heb wat dingen ontdekt! Als eerste zijn er vele product videos geupload op hun youtube kanaal (Klik!).

Daarnaast is er nog een stuk over veiligheid geschreven hieronder een stukje;

Veilig vuurwerk afsteken

Elk jaar weer gebeuren er ongelukken met vuurwerk. Jongeren tussen de 10 tot 19 jaar zijn de grootste risicogroep. Vooral hoofd en handen worden vaak getroffen.
Lees de volgende veilig vuurwerktips
om ongelukken te voorkomen.

Klik voor het gehele artikel!

Gratis Vuurwerk

Veel gratis vuurwerk!
Bij bestelling tijdens de voorverkoop.
Ook dit jaar geven wij veel gratis vuurwerk
weg tijdens de VOORVERKOOP!LET OP! Deze aktie loopt tot
28 december 2011 tot 19:00 uur!

Klik voor het overzicht!

Met vriendelijke groeten, de speurneus uit de randstad, Bram.

Wij als trotse VWC leden krijg toch wel Gluhwijn, Oliebollen en appelflappen hé!

Maar gaan jullie vanaf de velden schieten, of moeten wij op het voetbal veld gaan staan?

Wij als trotse VWC leden krijg toch wel Gluhwijn, Oliebollen en appelflappen hé!

Maar gaan jullie vanaf de velden schieten, of moeten wij op het voetbal veld gaan staan?

Wij schieten vanaf het veld.
De locatie is niet zo mooi als afgelopen jaren maar wij zijn al blij dat wij een locatie gevonden hebben waar wij welkom waren.

Ondanks de hevige vuurwerkwinkel concurrentie en het aanbod van andere winkels, vind ik de rijswijkse toch iets hebben wat het zo vertrouwelijk maakt. Had gezworen nooit aan een winkel vast te zitten, nou zit toch echt iets van 4 jaar alleen bij de rijswijkse.

Mag je ook meerdere kanscodes gebruiken als je buurvrouw hem bijvoorbeeld niet hoeft??:P

Ondanks de hevige vuurwerkwinkel concurrentie en het aanbod van andere winkels, vind ik de rijswijkse toch iets hebben wat het zo vertrouwelijk maakt. Had gezworen nooit aan een winkel vast te zitten, nou zit toch echt iets van 4 jaar alleen bij de rijswijkse.

Mag je ook meerdere kanscodes gebruiken als je buurvrouw hem bijvoorbeeld niet hoeft??:P

Bedankt voor het vertrouwen in de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Je mag 1 kanscode gebruiken, 1 klantencode en 1x een Club Card.
Doe je meerdere bestellingen dan is een extra kanscode door ons niet te controleren

hey frits regel je even iets wat overdekt is om onder te kunnen filmen?

of is daar gewoon een overdekte tribune? tis op een voetbalveld toch?

Het gaat morgen gewoon door.
Windkracht max 4 maar wel kans op een paar spetters regen.

We gaan gewoon allemaal verkleed als Eskimo's en dan kan er niks gebeuren! Je vertrouwt toch niet op Pietje Paulusma hé! Die heeft wel heel vaak mis(t)!

Kijk dat vind ik een heel goed plan van je :handsup:

Er zijn 2 dug-outs op het hoofdveld. Daar kan je in gaan zitten alleen dan zie je het vuurwerk niet.:)
Of lekker in de kantine achter glas, lekker warm en droog.

Ik hoorde jullie andere jaren nooit over droog en overdekt?:bye:
Wij zijn al blij dat het doorgaat.

Back
Bovenaan