Rijswijkse vuurwerkhal

Frits heeft weer wat geregeld jongens! Dit heb ik van de site gehaald;

Win extra vuurwerk met uw
Ado Den Haag Club Card

Bent u in het bezit van een Ado Den Haag Club Card en heeft u een bestelling gedaan voor 28 december 19.00 uur dan wint u een extra vuurwerkprijs.

Hoe werkt het? U komt uw bestelde vuurwerk ophalen en toont uw Ado Den Haag Club Card. De laatste 3 cijfers van uw Club Card zijn uw lotnummer. U mag 1x meedoen per Club Card. De te winnen vuurwerkprijzen zijn vanaf € 4.95 tot € 99.50. Altijd prijs.

U krijgt uw gewonnen prijs direct mee. Veel succes.

Frits weet gewoon wat goede marketing is !
freak acties
bumber stickers
prijsvragen
clubkaart actie !

Ik zeg goed bezig daarzo !

Dit is iets anders dan alles voor 30% van de adviesprijs verkopen. Met deze acties kan je betere relaties met klanten en andere bedrijven sluiten dan alleen extreem hoge kortingen. En ook vind ik het leuk dat hij dit jaar de jongere klanten tegemoet komt met "The Black PyroPack" . Ik was laatst langsgegaan en toen zag ik de tasjes die je hierbij krijgt liggen, het zijn net van die niketasjes.

pict761.jpg

Ga zo door Frits!

prima we hebben twee clubkaarten :p

mag je op 1 bestelling 2 clubkaarten doen of 1 bestelling 1 clubkaart?

Je trekt wel mensen zo!

Ik weet niet of je alles zelf verzint maar degene die het doet doet het toch echt wel slimmer dan de meeste andere shops..

Ik heb trouwens alleen een seizoenskaart van een golfbaan of een sportvis pas:D

Je trekt wel mensen zo!

Ik weet niet of je alles zelf verzint maar degene die het doet doet het toch echt wel slimmer dan de meeste andere shops..

Ik heb trouwens alleen een seizoenskaart van een golfbaan of een sportvis pas:D

Dat is ook de bedoeling dat er klanten op af komen.

Ik verzin zelf alle acties en er komt nog meer.

Helaas moet het een clubkaart van voetbal zijn.

We hebben hier nog een clubkaart van Fc Utrecht liggen eindelijk ergens nuttig voor :p
Top actie Frits.

Ik heb net de folder ontvangen met de bijbehorende klantencode. Mooie folder hoor, maar dat ben ik wel gewend van de Vuurwerkhal! Bij het bestellen werkt de klantencode bij mij niet. Geeft namelijk aan dat de code ongeldig is of al besteed is.

Heeft één van jullie dit ook?

Heb helaas hetzelfde, afwachten maar. Maar met al dat gratis vuurwerk dat je al krijgt hoef je je eigenlijk nergens druk om te maken!

Ik heb ook een vraagje; Je kan namelijk checken of je wat gewonnen heb (zoals in de brief staat), maar stel dat ik nu de klantencode invul en nog niet bestel, is dan de code ongeldig geworden omdat ik hem al gechecked heb?

Ik heb ook een vraagje; Je kan namelijk checken of je wat gewonnen heb (zoals in de brief staat), maar stel dat ik nu de klantencode invul en nog niet bestel, is dan de code ongeldig geworden omdat ik hem al gechecked heb?

Lijkt me niet. Bij mij deed de code het bij de eerste keer ook niet.

De klantencode is nog niet te gebruiken omdat de mailing pas na dit weekend in de bus had moeten komen en de webwinkel komend weekend aangepast zou worden.
Nu is er iemand mee bezig die ik onderhand gek :bonk: maak met de vraag wanneer het in de webwinkel ingepast kan worden.
Het is de bedoeling als je kijkt wat je gewonnen hebt niet je gewonnen prijs kwijt bent als je niet direct besteld.
Je kan de klantencode maar bij 1 bestelling gebruiken.

Als je toch wilt bestellen kan je de klantencode meenemen naar de winkel als je het vuurwerk komt ophalen dan krijg je ook je gewonnen vuurwerk.

Back
Bovenaan