Rijswijkse vuurwerkhal

Vooral vervelend voor jullie. Zeker omdat jullie dit niet hadden verwacht. Ik wacht rustig af tot dat de code weer werkt. Eventueel kan het dus ook via de winkel.
Top dus!

Laatst bewerkt:
Dinsdag ochtend lig ik met mijn slaapzak voor de deur om als eerste te bestellen! Mooie folder! Nu hopen dat iedereen de voorkant leest voor de nieuwe demo locatie.

Ook de folder binnen gekregen, en inderdaad zoals altijd een mooie folder. Ik moet helaas nog even wachten met een bestelling, heb nog geen salaris binnen gekregen. Ik zal pas rond de 24ste kunnen bestellen, alleen nu maar hopen dat niet alles op is.

Hier nog niks gehad.
icon9.gif

Vul bon in / klantencode kunnen volgens mij sinds gister niet meer worden ingevuld (dat balkje is weg), ligt dit aan mijn computer of wordt daar aan gewerkt?

Als dit wel gewoon nog werkt kom ik morgen gewoon alsnog naar de vuurwerkhal om mijn bestelling te doen :p

Vul bon in / klantencode kunnen volgens mij sinds gister niet meer worden ingevuld (dat balkje is weg), ligt dit aan mijn computer of wordt daar aan gewerkt?

Als dit wel gewoon nog werkt kom ik morgen gewoon alsnog naar de vuurwerkhal om mijn bestelling te doen :p

Ik heb inmiddels tientallen mailtjes enz ontvangen over de codes.
Alles zou nu naar behoren moeten werken en als het je niet lukt dan mag je de brief met code altijd meenemen naar de vuurwerkhal, wij kunnen nakijken of de code daadwerkelijk gebruikt is en zo niet dan kan je de prijs direct ontvangen.

Ik heb een vaste klantencode, maar wat is dan precies die kanscode? Waar zou je die kunnen krijgen? Zou op een flyer moeten staan volgens mij.

je klantencode is je kanscode

Je klantencode is de vaste klantencode in de webwinkel die krijg je per post.
Als deze niet lukt de 1e keer nog 1x proberen, deze mag met kleine letters.

De kanscode komt via een flyer die beperkt wordt verspreid. Als je deze in de bus ontvangt mag je hem samen met de klantencode gebruiken.

Mocht het om een of andere reden niet lukken gewoon de flyer en brief met code meenemen bij het afhalen van de bestelling.

SUCCES!

bij mij kan ik inderdaad ook de code niet meer invullen. Wel had ik nog een vraag, hoe zit het met de webshop, bijv bij kartonvoordeel de heavy 5, staat er bestel snel, weinig op vooraad. Is het zo dat waarneer deze zijn uitverkocht ook niet meer terug komen op de webshop? onder kartonvoordeel.

bij mij kan ik inderdaad ook de code niet meer invullen. Wel had ik nog een vraag, hoe zit het met de webshop, bijv bij kartonvoordeel de heavy 5, staat er bestel snel, weinig op vooraad. Is het zo dat waarneer deze zijn uitverkocht ook niet meer terug komen op de webshop? onder kartonvoordeel.

Ik heb er een aantal ingezet maar er is nog veel meer op voorraad, als het op is komt er meer.
De code werkt bij veel mensen goed maar helaas niet bij iedereen.
Als je de code invoert moet je zorgen dat je links bij menu niet ingelogd staat.

code werkt, hij staat nu ook ingedeelt op een andere plaats, en van dat inloggen klopt ook! Bedankt Frits (tot morgen bij de bestelling).

Back
Bovenaan