Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is de folder al in de winkel te halen?
De folder is er vanaf 24 november.
En worden nog steeds naar de mensen die in het bestand staan opgestuurd ?
Ja, iedereen die er in staat krijgt hem de 1e week van december binnen.
Maar je komt zeker alleen in het bestand als je in de voorgaande jaren iets gekocht heb bij jullie niet?
Of kun je ook anders in het bestand komen?![]()
@ fritsie
De salute 100 shots staat in de folder voor 34,95 maar de advies prijs is 44,95. Gaat deze ook echt verkocht worden voor 35,95 of is het een druk fout?
Een hele mooie folder, met een leuk en breed assortiment. Op deze manier voor ieder wat wils zou ik zo zeggen. Ook een leuk assortiment aan gratis vuurwerk, maar wel een hoop fluitcakes, en laat ik daar nou net geen fan van zijn haha. Maar voor de rest een top collectie, en met de toevoeging van de China Red collectie is het er alleen maar beter op geworden. Ik ben zeker van de partij dit jaar.
Als je tussen de 260 en 340 bestelt, krijg je de Fluitcake 200 en de Big Bullit er gratis bij.
Ik ben wel alert zeg![]()
Je hebt gelijk, ik had de Big Bullet over het hoofd gezien terwijl hij zo verschrikkelijk groot is.
Hij is wel wat anders als de andere fluitcakes maar hij fluit als de beste.
Je kan gelukkig zelf kiezen in welke gratis vuurwerk prijsklasse je 1 of meerdere bestellingen wilt doen.
Ik kan op het forum niets over deze bak vinden. Van welk merk is de Big Bullet?
Ik kan op het forum niets over deze bak vinden. Van welk merk is de Big Bullet?
Misschien is het voor de eigenaren en de consumenten wel handig om te weten; als ik naar "Folders" ga van deze site krijg ik een browserwaarschuwing dat de pagina onveilig is en dat ik mij beter daarvandaan kan laten halen.
Heeft iemand anders deze melding ook?
Wij hadden deze melding al van diverse mensen gekregen en een aanpassing gemaakt.
Dit is als het goed is om 18.10 verholpen.
Krijg je hem nog steeds graag even doorgeven.