Rijswijkse vuurwerkhal

Ik heb hem geen sticker meegegeven, dat vond ik zonde. :)
Hij had hem echt niet op zijn bus geplakt en vuurwerk heeft Edwin toch al genoeg.
Hij zou de gewonnen vuurwerkprijs toch niet op kunnen halen want hij heeft het zelf veels te druk met zijn eigen winkels.

ik wil zelfs 2 stickers van je Frits !!! :)))

Wanneer kom je naar mij toe ? :P

Lekker veel tijd voor op dit moment, er is nog heel veel te regelen voordat alles weer zo soepel verloopt als andere jaren.
Nu weer veel artikelen laat/ of helemaal niet door CE perikelen.

1e prioriteit nu is website weer online krijgen.

Lekker veel tijd voor op dit moment, er is nog heel veel te regelen voordat alles weer zo soepel verloopt als andere jaren.
Nu weer veel artikelen laat/ of helemaal niet door CE perikelen.

1e prioriteit nu is website weer online krijgen.
klopt helamaal Frits, druk druk DRUUUUUUUUUUUK, ik weet hoe dit voelt :)
CE he...., Chaotische Ellende ??

Laat dat nou net de lijn zijn waar, uhhhh niet veel van bekend is:D.

Dat is een keer wat anders, op de demo kan je zien of je het wat vindt.
Ik heb de artikelen uitgezocht om dat ik ze mooi vond, maar of het ook allemaal binnenkomt zoals het is uitgezocht blijft altijd de vraag.

Na de demo weten wij meer.

Producten zijn toegevoegd bij china red, ziet er goed uit. Normale prijzen en effect omschrijvingen zijn op zijn minst zeer veel belovend.

Dat is een keer wat anders, op de demo kan je zien of je het wat vindt.
Ik heb de artikelen uitgezocht om dat ik ze mooi vond, maar of het ook allemaal binnenkomt zoals het is uitgezocht blijft altijd de vraag.

Na de demo weten wij meer.

begrijp ik hieruit dat dit een eigen lijn is?

Komt de Dutch Thunder van Hardix trouwens in de collectie? Aangezien dit toch misschien wel de hardste knalcake van Nederland is. Hij is volgens mij net zo hard als de Silver Salute, als het niet harder is.

Back
Bovenaan