Rijswijkse vuurwerkhal

Bumpersticker actie

Bumpersticker actie

2 jaar jaar geleden heb ik bumperstickers laten maken maar omdat ik ze zo mooi vind heb ik ze nooit weg willen geven.

Maar nu is het toch zover gekomen,ik ga ze weg geven en maak er een leuke actie van.
Iedereen kan een bumpersticker komen halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en hem op zijn of haar vervoermiddel plakken.
Mag ook de auto van je pa of ma zijn.
Onze spotters maken een foto of schrijven het kenteken op als je vervoermiddel gespot wordt.
Komende jaren geven wij ieder jaar 5 prijzen weg van €100.= aan vuurwerk.

Dus kom de sticker halen en plak hem op.

Foto's en/of kentekens komen op de website en op het forum.

Geniale actie weer.
Je hoeft enkel een sticker op te halen en je maakt al kans op 100 euro vuurwerk.
Dat is nog eens de moeite waard.
Bedankt Frits.

als ik een keer in de buurt ben kom ik er zeker 1 halen! dan komt hij op mijn stalen ros in amsterdam! gaat waarschijnlijk nu nog sneller gejat worden want iedereen wil die fiets met vuurwerksticker! hahah! topactie!

als ik een keer in de buurt ben kom ik er zeker 1 halen! dan komt hij op mijn stalen ros in amsterdam! gaat waarschijnlijk nu nog sneller gejat worden want iedereen wil die fiets met vuurwerksticker! hahah! topactie!

Hij is dan wel heel makkelijk te herkennen.

Absoluut! helemaal goed! mijn broertje woont in rotterdam dus als ik daar ben ga ik zeker even een sticker scoren...is er een plaatje beschikbaar hoe de stick eruit ziet?

Kan ik niet meer vinden in mijn computer maar ik heb hem morgen voor je.

Het is de sticker met I LOVE VUURWERKHAL.NL zwart met oranje.
Hij is ook gebruikt als banner toen de antivuurwerklobby zo aan de gang was.

Is dat een sticker van ongeveer 20cm?
Anders heb ik die ook. Aleen denk niet dat ik veel kans maak aangezien ik in Limburg woon :p

Die je bij Lesli gehad hebt. Dat is hem.
Onze spotters zitten dagelijks door heel Nederland.

Ohw oke,heb er nog 1. zal die misschien wel op de auto plakken maar dnek dat me moeder er niet lbij mee is hahaha.
Mag je hem ook op het raam aan de binnenkant plakken achterruit?

2 jaar jaar geleden heb ik bumperstickers laten maken maar omdat ik ze zo mooi vind heb ik ze nooit weg willen geven.

Maar nu is het toch zover gekomen,ik ga ze weg geven en maak er een leuke actie van.
Iedereen kan een bumpersticker komen halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en hem op zijn of haar vervoermiddel plakken.
Mag ook de auto van je pa of ma zijn.
Onze spotters maken een foto of schrijven het kenteken op als je vervoermiddel gespot wordt.
Komende jaren geven wij ieder jaar 5 prijzen weg van €100.= aan vuurwerk.

Dus kom de sticker halen en plak hem op.

Foto's en/of kentekens komen op de website en op het forum.

Dat klinkt mij bekend !

Hierbij de BUMPERSTICKER van de Rijswijkse Vuurwerkhal
"Iedereen kan een bumpersticker komen halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal
en deze op zijn of haar vervoermiddel plakken."

"Onze spotters maken een foto of schrijven het kenteken op als je vervoermiddel gespot wordt.
Komende jaren geven wij ieder jaar 5 prijzen weg van €100.= aan vuurwerk"

Back
Bovenaan