Rijswijkse vuurwerkhal

Ik hoop dat de ThunderStruck of de DutchThunder van Hardix erbij zitten. Dan kan ik al mijn vuurwerk bij één winkel kopen (mits de leveranciers hetzelfde zijn).
Wanneer wordt het assortiment bekend gemaakt?

Ik ben al jaren op zoek naar goede fonteinen, maar dat er 1 is en betaalbaar, dan komt hij er bij.
Dan heb jij er 1 verdient met de tip.
de flower fantasy van wolff is echt een topper vind ik.
hoogte is goed, effectduur is lang, en de niet te vergeten de effecten zijn goed en afwisselend. al met al een hele leuke fontein voor maar 3,50.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De Secret Salute van Rubro lijkt mij ook een erg lekkere knalcake. En ik hoop dat de Super Booster weer in het assortiment zit dit jaar.

De Secret Salute van Rubro lijkt mij ook een erg lekkere knalcake. En ik hoop dat de Super Booster weer in het assortiment zit dit jaar.

Het assortiment mag helaas niet te groot worden, ik weet nog wel 50 mooie artikelen die ik er wel bij wil hebben.
Maar helaas moet je keuzes maken in het leven, ook neem je wel eens een verkeerde beslissing en maak je het assortiment te groot en dan zie door de bomen het bos niet meer. Dat laat ik aan andere winkels over.

Mijn assortiment is nog niet rond en ik kan het helaas niet iedere liefhebber helemaal naar zijn zin maken.

Nee dat snap ik, en daar heb ik alle begrip voor. :) Ik wacht gewoon rustig af, en wie weet misschien komen er dit jaar weer nieuwe cakes in het assortiment die de oude cakes overtreffen.

suprise haha:P

maaru wanneer zou de webshop weer geopend moeten zijn?
en brengen ze ook folders van jullie in waddinxveen?

suprise haha:P

maaru wanneer zou de webshop weer geopend moeten zijn?
en brengen ze ook folders van jullie in waddinxveen?

Ja natuurlijk, en ook in Venlo en Sneek :p
Wat denk je zelf ?
Maar misschien kun je als je graag een folder wilt hebben een pm naar Frits sturen ?

Als je in het klantenbestand van Frits staat, krijg je een uitnodiging voor de demo en folder thuis gestuurd. Dus als er mensen zijn uit Venlo en Sneek en die in het systeem staan, krijgen ze mogelijk een folder thuis ja :wink:

In Rotterdam wordt de folder dus ook thuis "bezorgd" hehehehe. Ik kijk er al naar uit :)

Ja natuurlijk, en ook in Venlo en Sneek :p
Wat denk je zelf ?
Maar misschien kun je als je graag een folder wilt hebben een pm naar Frits sturen ?

Ook adressen in Engeland en Denemarken krijgen een folder, hoe ze bij mij als klant zijn gekomen weet ik niet maar ze komen al jaren achtereen.
ook de klanten van kartonvoordeel.nl krijgen dit jaar een folder+.... verrassing.

Ik weet dat het assortiment niet te groot kan worden, maar het zou wel fantastisch zijn als het Buurtassortiment erin komt!

Back
Bovenaan