Rijswijkse vuurwerkhal

10 december dus als ik het goed zie, dat is een zaterdag, perfect dan kan ik hier wel bij zijn!

Eventueel boek ik wel een hotel in Scheveningen en maak ik er een leuk weekend van!

10 december dus als ik het goed zie, dat is een zaterdag, perfect dan kan ik hier wel bij zijn!

Eventueel boek ik wel een hotel in Scheveningen en maak ik er een leuk weekend van!

Ik krijg net een telefoontje van de gemeente Rijswijk met de mededeling dat de Rijswijkse Vuurwerkhal GEEN vuurwerkdemo meer mag houden op Rijswijks grondgebied.

Wij zijn teleurgesteld over deze beslissing maar zoeken door naar een nieuwe locatie buiten Rijswijk.

Ik houd jullie op de hoogte.

Ik krijg net een telefoontje van de gemeente Rijswijk met de mededeling dat de Rijswijkse Vuurwerkhal GEEN vuurwerkdemo meer mag houden op Rijswijks grondgebied.

Wij zijn teleurgesteld over deze beslissing maar zoeken door naar een nieuwe locatie buiten Rijswijk.

Het lijkt wel of ze gewoon wat tegen jullie hebbeb man! Triest gedoe...

Wat voert de gemeente aan voor dit besluit?

wat vervelend dit :-( , hopelijk kunnen jullie een andere locatie vinden ! :-)
Want die top demo moet gewoon door gaan !

Gr stefan

Op het strand van scheveningen?

Kan dichterbij toch, Nooddorp of Delft?

Ik ben met een hele mooie locatie bezig in Den Haag.

Openbaarvervoer, snelweg, parkeergelegenheid in de buurt en geen hinderlijk licht.
Alles wat je wilt voor een goede demolocatie.

En nu maar hopen dat het daar mag.

Ik ben met een hele mooie locatie bezig in Den Haag.

Openbaarvervoer, snelweg, parkeergelegenheid in de buurt en geen hinderlijk licht.
Alles wat je wilt voor een goede demolocatie.

En nu maar hopen dat het daar mag.

Ik hoop dat je er uit gaat komen want de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal was toch wel een begrip in vuurwerk Nederland. Hou ons op de hoogte als het kan.

Hopelijk lukt de locatie die je in gedachten hebt en hopelijk blijft 10 december staan. Hier wil ik graag een keer bij aanwezig zijn. (en dat helemaal vanuit Leeuwarden!)

Met spoed gezocht, filmpjes en foto's die afgelopen 20 jaar zijn gemaakt bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Binnen in de showroom, buiten, bij de demoshow?
Misschien een idee om je vraag iets te concretiseren Frits?

Maakt niet uit waar, foto's/films van het vuurwerk van de demo's zijn er genoeg.
Foto's van de toeschouwers nauwelijks. Bunker foto's, showroom foto's, binnen en buiten maakt niet uit.
Ook foto's van de oude locatie met de toonbank van 1 meter lang zijn welkom.

Alvast bedankt.

Wordt de Titanium Vulcano van Beko in het assortiment opgenomen?
Dit is toch wel een van de beste fonteinen van Nederland, zeker voor die prijs!

Wordt de Titanium Vulcano van Beko in het assortiment opgenomen?
Dit is toch wel een van de beste fonteinen van Nederland, zeker voor die prijs!

Ik ben al jaren op zoek naar goede fonteinen, maar dat er 1 is en betaalbaar, dan komt hij er bij.
Dan heb jij er 1 verdient met de tip.

Mag ik je in dat geval dan ook The Phlox van Royal aanraden?
En zou de Hot Canon van Royal ook misschien iets kunnen zijn voor de vuurwerkhal?

Back
Bovenaan