Torrr
VWC lid
Leuk om weer eens terug te zien, alleen deel 3 doet het niet meer.
Gr.Frits
Inderdaad, deel 3 is helaas door de gebruiker verwijderd en daarom heb ik de link compleet verwijderd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om weer eens terug te zien, alleen deel 3 doet het niet meer.
Gr.Frits
Heeft Ineke (PvdA) daar ook een gegronde reden toe?
Is er misschien iets voorgevallen tijdens de demo waardoor ze dit hebben besloten?
Ook was het niet meer wenselijk om een doorgaande weg zo'n lange tijd gedeeltelijk af te sluiten.
Ik ben nu op zoek naar een andere goede locatie voor onze demo maar een locatie zoals die wij 5 jaar hebben mogen gebruiken komt nooit meer.
Deze was gewoon perfect voor een vuurwerkdemo.
Er is een locatie in de Koopmansstraat waar vroeger de drukkerij van de Haagsche Courant heeft gestaan, groot genoeg en het publiek kan van 3 kanten het vuurwerk bekijken. Genoeg parkeergelegenheid en geen doorgaande weg die meer hoeft worden afgesloten.
Er staat al een mooi bouwhek omheen dus dat hoeven wij dan niet meer te huren.
De tram stopt op de hoek en de Rijswijkse Vuurwerkhal is op 350 meter afstand.
Heeft iemand van jullie nog suggesties?
Wat zou je denken van de plek voor de boogaard ? , ik bedoel dat plein voor de albertheijn. als ik eerlijk ben weet ik niet hoe het zit met minimale afstand voor shows ? 30meter bij consumenten showtjes ?
je hebt een aantal voordelen daarzo,
1. dichtbij ns station
2. Tram stop er precies voor.
3. Alles is zo goed als met tegels gelegd, dus geen gedoe met vervelende ondergrond.
4. Genoeg afstand tot publiek denk ik
5. Van alle kanten is het vuurwerk goed zichtbaar.
6. Op een redelijk afstand nog van de vuurwerkhal.
7. E.v.t in samenwerking met enkele winkeliers daar in de buurt reclame maken voor jullie show, hun een voordeel jij een voordeel lijkt me.
8. Voldoende parkeer gelegenheid, niet zoals nu in kleine straatjes, of bij mensen voor de deur... ik denk dat ze ook na dat soort dingen kijken bij een e.v.t vergunning.
9. Mits mogelijk doe dan de show op een donderdagvond daarzo i.v.m de koopavond, er is dan zoiezo meer publiek aanwezig, meer mensen = meer verkoop
image
Gr stefan