Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sky Symphony
Panter
Camuro King
BIG MC Thunder
Dat waren toch wel de uitblinkertjes vond ik, maarja die staan bij iedereen wel bij de toppers. Er waren veel meer mooie natuurlijk maar heb niet echt de schietlijst erbij gehouden. En deze cake's had ik al eerder gezien, behalve de Sky Symphony maar die staat nu dus ook op me lijstje
De Panter wil ik ook maar weet niet wat de omlabeling is van Profi VUurwerk volgens mij is die er wel?
Dit was een demo zoals ie hoort te zijn, wat mij betreft. Veel verschillende produkten, zodat je een duidelijk beeld krijgt van wat er te koop is. En daarmee heel leerzaam. Dat is niet altijd prettig, want eerlijk gezegd vond ik bijvoorbeeld de Sniper "live" toch wel tegenvallen. En veel van de (kleinere) Jorge-artikelen idem dito. Veel te duur geworden, en teveel crackling effecten.
Verder vond ik dat er opvallend veel cakes waren met een snoeiharde burst, met desondanks mooie brede effecten. Naast de Extreme Salute heb ik in dit genre de volgende tips voor de liefhebber: Combat, Cyclone, Outrageous en Blessing Pearls.
Naast de twee laatstgenoemde werd er nog een derde Bonfire cake geschoten, de Pina Colada, maar die kon mij niet bekoren.
Een eervolle vermelding krijgt de Mc Thunder van mij. Jammer dat de kleine broer niet geschoten is, want daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar, maar de combinatie tussen mines en harde knallen bevalt mij prima!
Heb inmiddels begrepen dat meerdere collega-freaks de Dragsters vonden tegenvallen, maar daar ben ik het toch niet mee eens. En ook de Supreme van SkyLine mag er wezen, hoor! En wat te denken van de Concerto Rosso? Knoop er drie aan elkaar en je hebt om 12 uur een publiekstrekker van de bovenste plank!
Topper in prijs/kwaliteitsverhouding vond ik de Multi Shock van B&W. Goed vuurwerk kan ook voor kleine prijzen!
Al met al veel mooie dingen gezien, én een aantal tegenvallers. Winnaar voor mij tóch weer de Extreme Salute, zeker ook omdat ik weet dat die regelmatig ruim onder de adviesprijs van 25 euro wordt aangeboden en dan zijn gelijke nog niet kent!
Edit: ligt het nou aan mij, of is de Panter veranderd?!
Ik ga volledig mee met dit verhaal. Jorge is nu te duur geworden voor wat je krijgt en bevat te veel dezelfde uitwerkingen waarvan sommige erg slordig waren. De Multishock was de verrassing van de avond, mooie grote boeketten en een zeer schappelijke prijs. De Sky Symphony is een uniek stukje vuurwerk in zijn soort, maar niet geschikt om meerdere tegelijk te schieten want dan gaat het effect verloren en de Big MC Thunder, Concerto Rosso en Extreme Salute zorgen voor een enorme bak herrie bij elkaar. De Sniper viel mij eigenlijk ook ietwat tegen, Never Ending vond ik dan weer reuze meevallen.
Panter = Terminator bij Katan
Helemaal mee eens.
Jorge heeft een beetje afgedaan door de prijzen. Nu liggen de prijzen gelijk met ander vuurwerk en is het niet bijzonder genoeg om het te kopen.
met de rest van je verhaal ben ik het ook eens!!
Was een leuke demo.
De toppers van de show zijn:
Big Mc Thunder
Dragsters
Sniper
Extreme Salute
Ben je ook geweest Rob?
voor mij iets te ver weg: mijn reactie gaf ik na het kijken van pigi's registratie vd demo
M'n filmpjes van de demo staan online
http://www.vuurwerkfan.nl/video/rijswijk071208
Excuses voor af en toe een smoezelig beeld of een lenskap in beeld. Ik stond gedurende de show m'n lens constant te poetsen vanwege condensvorming![]()
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die naar onze demo is geweest en zich voorbeeldig heeft gedragen, op 1 iemand na
die het nodig vond om een vlinder in het publiek af te steken waardoor er de kans bestaat dat er steeds strengere eisen worden gesteld aan onze demo of erger, dat deze geen evenementenvergunning meer krijgt, waardoor hij dit jaar voor het laatst was.:(
Ach ja.. Vanavond in Apeldoorn vonden er ook een paar malloten het nodig na de demo van Robinhood nog even een BSC of iets dergelijks op het terrein neer te gooien. Die idioten hou je altijd. Erg jammer dat diegene niet te traceren was en vervolgens niet een paar rake dreunen van de uitsmijters kreeg. Had ik graag ook gefilmd![]()