Rijssen 28-8 0f 29-8

het meeste vuurwerk is vrij om naar te kijken.
Zo dit ook. Je kunt zoals ik eerder zei prima aan de kant staan naast de hekken.
Je hebt dan nog steeds echt heel goed zicht op alles.
greetzzz

Hekken. Daar kan je in hangen als je wild wordt. Maar hekken nodigen ook uit om er eens lekker overheen te klimmen. Vooral als er prikkeldraad of punten op zitten. Iemand die vroeger buiten gespeeld heeft, kent dat spelletje wel. Daarnaast kan je hekken ook proberen te slopen, dat is echt iets voor degenen die helemaal wild worden van de nieuwe producten van Rubro.

Kortom:
Als Rubro nou gewoon de fans helemaal lijp maakt met prachtig vuurwerk dan kost het ze slechts een hek. Dat wordt wel terug verdiend aan het eind van het jaar :wink:

Kom op Rubro. Maak ze geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!

Beste Mensen,

Er zijn nog een 15 tal aanmeldingen voor onze Demo.
Morgen zal ik overleggen of het er nog bij kan, en zal ik iedereen hier van op de hoogte stellen.

Feit dat ik hier nu nog niets over kan zeggen is dat we afspraken hebben met de catering deze rekend pp!

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

De weervoorspellingen voor morgenavond in Rijssen zijn top: graadje of 20, licht bewolkt en windkrachtje 2... Nice!

En natuurlijk ben ik morgen ook aanwezig in Rijssen maar dat was denk ik al wel duidelijk.

Ik was hier graag bij geweest, alleen zag ik de aanmelding te laat :(
Aan de andere kant, het is ook ruim een uur rijden en deze hele week moet ik tot laat werken. Wel jammer, maar helaas.

Ik zie de filmpjes wel!

Iedereen in ieder geval veel plezier!!!

Even over het tijdstip de demo zal rond 21.15 uur zijn!!! met uitloop 21.30 uur als je rond 22 uur komt, ben je echt te laat! en dat zou jammer zijn.
Ik zeg,zorg dat je uiterlijk 20.55 aanwezig voor toegang tot terein.
(als je mail bevestigt is natuurlijk)

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

En ik kom nog even terug op de extra aanmeldingen van gisteren, die hebben een mail ontvangen en zijn aanwezig!! :)
Teller staat dus op 90 maar nu kan er echte niets meer bij.....we zitten hiermee echt vol.
Echter.... vanaf straat is het ook prima te volgen.

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland.

WAt donders goed geregeld Wim,
Mijn complimenten nu alvast. Heerlijk als een importeur zoveel moeite doet voor stelletjes "achterlijke" liefhebbers.
greetzzz

voor mij wel leuk om is de bekende gezichten weer tezien na al die tijd weg geweest tezijn , en dus ook mede dankzij ruud , karel en wim .
bij deze dan ook ruud en karel heel veel dank dat jullie de freaks een kijkje in de keuken geven van jullie nieuwe ontwikkelingen en wim thanks voor de gastvrijheid en je inzet om ons freaks erbij te willen hebben en ik weet zeker dat het een groot succes zal worden , wij hebben er in ieder geval zin in .

tot morgen allemaal

grtzz

Laatst bewerkt:
voor mij wel leuk om is de bekende gezichten weer tezien na al die tijd weg geweest tezijn , en dus ook mede dankzij wim .
bij deze wim thanks voor de gastvrijheid en ik weet zeker dat het een groot succes zal worden , wij hebben er in ieder geval zin in .

tot morgen allemaal

grtzz

Subarufreak,
Ik denk dat we meer de wardering neer moet leggen bij de directie van Rubro, zij geven mij de ruimte om dit te doen en hebben er vertrouwen in!?
Idee, ontwikkeling, enz
Ik zie veel credit naar mij gaan, maar zij beslissen en staan er open voor en ze doen het.!! petje af..aan Ruud en Karel voor het vertrouwen.

Tot morgen
Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Back
Bovenaan