Rijssen 28-8 0f 29-8

wij komen ook wel even buurten in wierden , tis altijd gezellig bekenden weer tezien , en de nieuwe producten temogen aanschouwen

grtzz

DsNl en vuurwerkbieb, en natuurlijk vele andere hebben al plannen om mooie filmpjes te maken, dus dat komt helemaal goed!

Hoe weet je dat ik bij de demo aanwezig ben om filmpjes te maken?

Maar ik ben inderdaad aanwezig hoor :D

Dus mensen die niet aanwezig kunnen zijn, zal ik wel van beelden voorzien.

Het is echt een enorm eind voor mij, maar ik ga wel proberen erbij aanwezig te zijn. Weet alleen niet hoe ik zit met werk!

m.b.t. de per 1 of meer schietdiscussie. Als ik kijk hoe ik zelf was voordat ik mij erin verdiepte leken de demo's waarop meerdere stuks per keer werden geschoten mooier. De lucht was voller. Er zullen vast zat winkeliers zijn die net zo denken. Zij schieten ze vervolgens ook per 2, en dat kwam dan mooier op mij over waardoor ik bij hen kocht. Dom, maar waar! Zo gaat het nou eenmaal.

Zeker als andere leveranciers wel per 2 of meer schieten heb je de kans dat je sneller wordt vergeten. Dit kan je proberen te voorkomen door voorlichting, maar dat bereikt niet iedereen.

Ik wil in ieder geval Wim bedanken voor de mogelijkheid die hij ons biedt om toch te kunnen kijken!

Laatst bewerkt:
wat het schieten van 1 of meerdere cakes betreft , het is natuurlijk voor de winkelier en nog meer voor de "meekijkende consument" natuurlijk beter om het per stuk tedoen ,maar het is natuurlijk bijna altijd zo dat het bij een demo per 2 of 3 gebeurt om toch de lucht wat voller tekrijgen en het beeld heftiger , het enige wat ik hierop kan zeggen is ,dat als je de mogelijkheid hebt en je wilt persee en meervoud gaan schieten probeer het dan inieder geval zo tedoen dat de cakes wel voldoende uit elkaar staan dat je wel kan zien wat 1 cake doet ipv een massa tekrijgen in de lucht , immers is het zo dat er vaak toch een kleine finale word geschoten en ga daar dan lekker los met alles dicht bij elkaar.

tis maar een idee

daarbij wil ik ook wim bedanken voor de mogelijkheid om tekunnen komen kijken , misschien wel leuk als je het voor elkaar kan krijgen dat je een stukje ruimte hebt waar alle freaks van crew bij elkaar kunnen staan , dan krijg je gelijk een soort meet and greet .

grtzzz

Laatst bewerkt:
19:00 is het nog niet donker dus het lijkt me dat jullie rond een uur of 21:00 a 21:30 gaan schieten neem ik aan?

Wat zou ik graag bij de demo zijn. Het is alleen 2,5 uur rijden vanaf hier (Midden-Limburg)...
Zeer benieuwd naar de 25-50 gram cakes!

Nog iemand die uit mijn omgeving gaat toevallig?

Gorinchem en omstreken.

Zou er graag bijzijn maar met het openbaar vervoer helaas een grote klus :)

sh¡t, wil hier echt heel graag naartoe, smeken of iemand me brengt dan maar. Hope for the best. 50 gr p/t O.o

Elburgersc,

Zeker aanwezig wil ik niet missen kom maar op met de nieuwe producten!!! Zeer benieuwd en Wim alvast bedankt voor de mogelijkheid van het bijwonen van de leden. Mooi...

Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik ook aanwezig. Is een stukje rijden, hopelijk worden we blij verrast!

Ben ook benieuwd maar vindt het de 350 km rijden absoluut niet waard.
Ik zie de revieuws en films wel verschijnen, veel plezier voor diegene die gaan :wink:

Beste Vuurwerk liefhebbers,

Betreft uitnodiging: Rubro Vuurwerk Demo.

Op dinsdag 28 augustus 2012

Houden wij onze vuurwerk demo.

Rubro Vuurwerk wil jullie de gelegenheid geven om hierbij aanwezig te zijn.

Gezien de grote opkomst zijn wij genoodzaakt om onze (aspirant) dealers en (jullie) vuurwerk liefhebbers in eerste instantie apart te ontvangen.

Jullie zijn daarom ook van harte welkom vanaf 20.45 uur.

Op onze site staat 19.30 uur vermeldt, dit is alleen voor onze (aspirant) dealers die hier apart een uitnodiging voor hebben ontvangen en deze bevestigd hebben.

Jullie worden ontvangen met een drankje en krijgen bij aankomst een schietlijst waarna we naar het schiet terrein lopen.

Na de show kunnen we de grote zaal in waar we nog even na kunnen praten, een drankje kunnen nuttigen en jullie de gelegenheid hebben om onze nieuwe producten te aanschouwen.

Om dit alles in goede banen te laten lopen is het van belang dat we weten wie er allemaal komt.

Wij zullen een bezoekers lijst opstellen, het is daarom belangrijk dat je mij een mail stuurt zodat wij weten wie er allemaal op het terrein zijn.

Belangrijk: Na 21.00 uur zal het terrein om veiligheids redenen afgesloten worden en zal de demo alleen nog vanaf straat te volgen zijn.

Wat betreft de posten die geschoten worden zullen we deze per 2-1 schieten.

(2 dicht bij elkaar en 1 er ruim naast als stand-alone.)

Opgave kan tot vrijdag 24 augustus onder vermelding van je naam, nickname en aantal personen. (vol = vol)

Namens Rubro Vuurwerk Nederland

Wim.

Laatst bewerkt:
Echt helemaal top dat jullie niet alleen hier werk van hebben proberen te maken maar vooral ook dat het nou echt door gaat. Echt helemaal top Rubro en uiteraard Wim persoonlijk bedankt! Klasse!

wat supertof voorstel.
Ook het feit dat er 2/1 geschoten wordt geeft aan dat Rubro zeker luistert naar ideeën en meningen van andere.
Ik ga erbij zijn.
Greetzz

Bij deze mijn complimenten naar het team van Rubro omdat zij het ook mogelijk maken voor de liefhebbers om dit bij te mogen wonen.

Zo kan men als detailist/verkooppunt extra info oppikken hoe de producten worden ontvangen.

gr

Back
Bovenaan