Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Euh, nee en nee. Jij hebt de totale massa gewogen. Kruit, lont, karton, papier, 'eindstop', touwtjes, inkt. Hoeveel daarvan werkelijk kruit is, is gewoon nog onbekend. Daarvoor zul je echt een trueno open moeten maken en het kruit op het weegschaaltje leggen. Ik vind het geen goede aanname om te zeggen dat ze er van buiten hetzelfde uitzien, dus zal het gewicht van de huls hetzelfde zal zijn. Scheur dan op zijn minst de staat eraf, zodat je de dikte van de huls kan zien en inschatten.Omdat het bijna dezelfde knaller is is het dus logisch dat het gewicht van de huls en lont en dergelijke bij beide bijna gelijk is. Dat de 3grams dus ook echt 3gram kruit bevat is nu dus bewezen.
Euh, nee en nee. Jij hebt de totale massa gewogen. Kruit, lont, karton, papier, 'eindstop', touwtjes, inkt. Hoeveel daarvan werkelijk kruit is, is gewoon nog onbekend. Daarvoor zul je echt een trueno open moeten maken en het kruit op het weegschaaltje leggen. Ik vind het geen goede aanname om te zeggen dat ze er van buiten hetzelfde uitzien, dus zal het gewicht van de huls hetzelfde zal zijn. Scheur dan op zijn minst de staat eraf, zodat je de dikte van de huls kan zien en inschatten.
Desondanks is het verschil van 2 gram (44% massaverschil) dermate groot, dat ik ook een verschil in kruit verwacht, maar dat heb je nu nog niet bewezen. Zeker niet dat de ene 3 gram kruit bevat. Kan toch net zo goed 4 gram zijn?
Euh...de '3 grams' is een Risaca ipv Ricasa en van Pamda ipv Panda...
Deze zijn al een paar jaar niet meer te koop.