Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag hem ook staan in Groenlo en omgeving Deventer al is die verdwenen.Dan denk ik dat je sommige mensen heel blij zult maken als je hier gewoon neerzet waar je deze hebt gevonden.
Waar was dat dan? Want enige winkel dat Riakeo verkocht en over de grens bij Sittard ligt, is VuurwerkDuitsland en deze hadden ze niet. Ik ben benieuwd welke winkel dat dan was, dan kan ik dit voor dit jaar onthouden.Zag hem ook staan in Groenlo en omgeving Deventer al is die verdwenen.
449€
Heb m overigens ook gezien net over de grens bij Sittart voor 365€
Daar hoop ik ook heel erg op!Als ik deze dit jaar kan scoren in Nederland komt die er ook. Wat een prachtige compound!
Ik vermoed Vuurwerk Duitsland ik ben er ook geweest maar heb niet op deze bak gelet hahaWaar was dat dan? Want enige winkel dat Riakeo verkocht en over de grens bij Sittard ligt, is VuurwerkDuitsland en deze hadden ze niet. Ik ben benieuwd welke winkel dat dan was, dan kan ik dit voor dit jaar onthouden.
Welke winkel in NL verkoopt deze?
Hopelijk zo veel mogelijkWelke winkel in NL verkoopt deze?
Ik denk omdat deze officieel niet in NL te koop is... Alleen via een Duitse omweg wel denk ik.Topper hoor! Weet iemand waarom het originele topic hiervan is gesloten?
Artikelnummer: 06458
Artikelnaam: Triple Melody
Bruto gewicht: Info volgt
Netto kruitgewicht: 5280 gram
Aantal schoten: 267
Effectomschrijving: Sprakeloos! Bekijk het filmpje van Triple Melody, het is namelijk 267 shots genieten!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/3
Kooi: Info volgt
Tijdsduur: 105 seconden
Stijghoogte: 20-25 meter...