Riakeo Nederland

Wist niet zo goed waar het bij te zetten dus dan maar hier hoop dat het goed is.
Wat zijn de meningen van jullie en verwachtingen van Riakeo Nederland, twijfel om er te halen…

Met recht een twijfelaar :)

Hier kun je all product topics vinden en daarin kun je dan weer diverse meningen en filmpjes die her en der opgedoken zijn vinden.

Niemand heeft nog ervaring met de door Lesli voor NL geïmporteerde Riakeo producten. Wat er tot nu toe aan filmpjes te vinden is ziet er goed uit maar hoe representatief ze zijn is dus nog afwachten. Je kan er in ieder geval rekening mee houden dat het producten zijn zonder kooi (minder burst) en met veel goud, ze zullen dus best gevoelig zijn voor wind.

Met recht een twijfelaar :)

Hier kun je all product topics vinden en daarin kun je dan weer diverse meningen en filmpjes die her en der opgedoken zijn vinden.

Niemand heeft nog ervaring met de door Lesli voor NL geïmporteerde Riakeo producten. Wat er tot nu toe aan filmpjes te vinden is ziet er goed uit maar hoe representatief ze zijn is dus nog afwachten. Je kan er in ieder geval rekening mee houden dat het producten zijn zonder kooi (minder burst) en met veel goud, ze zullen dus best gevoelig zijn voor wind.
Zeer goede uitleg dankjewel ! Ben benieuwd

Wanneer liggen er deze Riakeo bakken in NL? Nooit denk ik :bonk:

Damn wat een gave bak zeg.

Met bijv. een tailgate fan in gedachten is een dergelijke bak best in F2 vorm te gieten. Maar een 618 shots F2 box van Riakeo... Wil niet weten wat voor prijskaartje daar aan zal hangen.

Met bijv. een tailgate fan in gedachten is een dergelijke bak best in F2 vorm te gieten. Maar een 618 shots F2 box van Riakeo... Wil niet weten wat voor prijskaartje daar aan zal hangen.
Yes Tailgate heb ik en wil ik misschien combineren met een Kingsmen ofzo. Iemand een betere combi?

Het eerste deel van die bak heeft veel weg van de Maximus van Fireworks for All.
Erg gave bak was dat. Jammer dat die nergens meer te krijgen is en ik ken ook geen soortgelijke bak.

Eddy.

Het eerste deel van die bak heeft veel weg van de Maximus van Fireworks for All.
Erg gave bak was dat. Jammer dat die nergens meer te krijgen is en ik ken ook geen soortgelijke bak.

Eddy.
Deze is ook gaaf! Zal haast onmogelijk zijn om deze ooit nog ergens tegen te komen ben ik bang. Was Fireworks4all een merk/producent opzich?

POTVER... WAT EEN BAK!! DAMN!! HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!! :droolthum

Misschien deze dan?

Deze blijkt nu gewoon in Polen en Tsjechië, te koop te zijn, ook een dikke vette bak zeg. Jeetje.. mogen ze ook wel hier naartoe verschepen, maar iemand gaf al aan dat het ook 50mm is, dat kunnen we dan mooi vergeten. Die Polen en Tsjechen hebben wel geluk zeg!

Laatst bewerkt:

Misschien deze dan?

Deze blijkt nu gewoon in Polen en Tsjechië, te koop te zijn, ook een dikke vette bak zeg. Jeetje.. mogen ze ook wel hier naartoe verschepen, maar iemand gaf al aan dat het ook 50mm is, dat kunnen we dan mooi vergeten. Die Polen en Tsjechen hebben wel geluk zeg!

Ja geweldige bak.. Wanneer is die max mm besloten? 2014 ook?

Ik denk dat je dan een flinke hypotheek verhoging mag aanvragen om dat te kunnen bekostigen

Misschien deze dan?

Van die laatste cake voor de finale waaier mogen ze wel een doos maken voor NL met die screams en chryswolken 🫠

Zit nog te twijfelen over die Elegance! Met dat aankomend weer zou ik het zo zonde vinden van het geld! Heb nog niets van Riakeo in de collectie!

Back
Bovenaan