Riakeo Beauty [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06468
Artikelnaam: Riakeo Beauty
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1878 gram
Aantal Schoten: 127 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25-30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi:
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €189,50
Voorverkoopprijs: €150,00
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Baeuty.png

Laatst bewerkt door een moderator:
150 euro voor deze box het kan dus wel veel gevarieerd krijgt bijna alle effecten voor terug vindt een mooie box

Fraaie box hoor! Lijkt wel net ff wat mindere kwaliteit dan de eerste riakeo producten op de markt

De boxen in BE en DE zijn dan ook 1.4G met kooi of 1.3G, de boxen in NL worden voor Lesli geproduceerd en die willen enkel nog producten zonder enig risico op afkeur, voornamelijk zonder kooi en dus ook met een slappe burst.

Meerdere Riakeo NL-producten zijn juist IN de kooi!! :handsup:

Wij hebben een verzoek ingediend voor een lijstje hiervan, daar is het wachten nog op. Maar in een gesprek bij ons op locatie is bevestigd dat meerdere producten IN de kooi zitten.

Dat is wel grappig, vanuit Riakeo geven ze live via hun eigen Youtube kanaal aan dat alles voor NL markt zonder kooi is.
We laten ons verrassen :cool:

Dat is wel grappig, vanuit Riakeo geven ze live via hun eigen Youtube kanaal aan dat alles voor NL markt zonder kooi is.
We laten ons verrassen :cool:

Best apart dat in een ander topic middels een screenshot van een reactie van Riakeo zelf, zij aangeven dat "de meeste" Riakeo NL artikelen met kooi zijn. De meeste, dus niet allemaal.

Even wachten op dat lijstje...

On topic: ik vind deze box op bovenstaande video iig erg matig overkomen. Bijna alleen maar halve boeketten ipv ronde. Het klinkt ook alsof die kooiloos is, maar wat kooien betreft laat ik me graag verrassen :)

Best apart dat in een ander topic middels een screenshot van een reactie van Riakeo zelf, zij aangeven dat "de meeste" Riakeo NL artikelen met kooi zijn. De meeste, dus niet allemaal.

Even wachten op dat lijstje...
Is het lijstje van Riakeo al inmiddels bekend?

Wat ik vanuit Lesli heb begrepen is dat hun volledige 2024 collectie 'kooiloos' is (dus ook Riakeo). Een voorsortering op de deze week aangekondigde plannen om kooien vanaf 2025 af te schaffen.

Back
Bovenaan