Riakeo 500

Dit is gewoon een hele mooie pot, zeker wanneer je het kon kopen voor slechts 18,75 euro. Had ik dat maar toen gedaan, potver.. maar ja, keuzes en nog meer keuzes moeten maken en uiteindelijk kan je toch niet alles kopen.

Vanmiddag gekocht in duitsland, daar waren er genoeg.
Mee gepicked ben benieuwd.
Idee is om het te combineren met 2x CR dog en Argento Ammandra.
Soort own compound :)

Voor een 30mm cake vond ik dit een treurig blokje. En dan met name de burst. Als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld de may-day van lucky fireworks. Wat een klappen kwamen daar uit. Wel benieuwd naar de mening van andere over Riakeo500 of Riakeo in het algemeen.

Dat komt echt door de wind. Vond hem gisteren in de straat ook iets tegenvallen omdat deze doos erg windgevoelig is. Maar dat kwam ook omdat ik hem op de demo heb gezien bij veel minder wind en dus een referentie kader had. Burst niks over te klagen, die was gewoon goed naar mijn mening. Dit is wel echt een typische <4 bft cake.

Leuke cake voor 25 euro, maar echt geen 30mm waardig.
Ik had ook de riakeo outburst en die was echt merkbaar harder/groter (maar natuurlijk ook iets duurder).

Voor meer dan 25 euro zou ik hem volgend jaar niet meer nemen denk ik.

Ik vond dit ook een heerlijke cake voor €25! Meer zou ik er niet aan uitgeven, maar voor de prijs mooi uitgevoerde effecten!

Verwacht bij deze cake geen loeiharde burst, super brede spreiding of een echte rammer. Gewoon een top cake qua uitvoering van effect, helderheid van kleur en een leuke W shape + eindsalvo. Erg sierlijke cake voor 25 euro.

Back
Bovenaan