ReVeRerS's Movie Topic 2015

Ik vond de rode rubro, thunderking 2.0 , asian thunderking en de Nico Flashbang het hardst gaan. Zit weinig verschil tussen de 4. De thunderking 2.0 heeft een mooie tail en ti wolk. De nico flashbang een mooie groene comet en een droge knal zonder ti zoals een salute ook eigenlijk hoord. De nico flashbang heb ik uit Duitsland gehaald.

Toch nog maar effe een compliment voor de top filmpjes!! Echt super hoor! Nog bedankt voor de info over de single shots (beetje laat):bonk:. Kan ik zeker wat mee!

Nog ff naar Scheveningen geweest dit weekend. Helaas door de file/drukte in de stad de eerste show gemist. De 2e waren we nog net op tijd voor en heb ik uit de losse hand gefilmd. Veel plezier met kijken.

Triplex TXB-922

Triplex TXB-922

Seizoen is weer begonnen. Ik heb nog een mooie video van de TXB-922 van Triplex. Is wel een koppelbox die niet helemaal goed ging. Ik moest hem maar liefst 3 keer elektrisch ontsteken.

Gisteravond naar Hannover geweest. De Filipijnen waren aan de beurt. Dit was een fantastische show met kwaliteits producten. Mooie singleshots en shells.

100 sub giveaway!!

En nou niet zeuren dat het illegaal spul is, er zitten geen bommen tussen. Graag of niet. Meedoen mag en is niet verplicht.

Gisteravond nog een showtje/demo meegepakt van vuurwerkmania. We waren te laat voor de demo.
Hierbij nog wat nieuwe producten + finale.

Jubileum vuurwerk van VWC, gefilmd met een Iphone omdat deze show in eens begon en ik mijn spullen al weer in de rugzak had. Mooie ramshow.

Back
Bovenaan