Reloaded 1.5

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5316
Artikelnaam: Reloaded 1.5
Bruto Gewicht: 15.000
Netto Kruitgewicht: 1.500 gram
Aantal Schoten: 75sh compound
Effectomschrijving:
Kartoneenheid: 2/1
Adviesprijs: Adviesprijs: € 139,00
Folderprijs : € 119,00
Onlineprijs : € 99,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5316Reloaded1.5.jpg

Bekijk bijlage 55152

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij staat op hun kanaal;

Ziet er wel goed uit zo, eentje die ik toch even noteer om straks niet te vergeten.

Cake 3 is geweldig, cake twee mag er wat mij betreft uit en cake 1 vind ik echt wel mooi, maar zou net iets sneller moeten lopen. Toch zie ik dit jaar verbetering bij Proline.

Cake 2 is niet echt mijn ding. Kan kwestie van smaak zijn natuurlijk. Cake 1 vind ik mooi, Is een lekker rustig begin van de box. De laatste vind ik, zoals eerder is vermeld werkelijk prachtig! Zou ik deze box kopen? Nee! Ik koop niet 3 cakes als ik één niet mooi vind. Maar zeker geen slecht product zo te zien.

Laatst bewerkt:
Deze box bouwt een beetje op in kwaliteit, begin is wat kalm ook, veel verschil nog in de boeketgrootte, dan komen er fraaie willows en die laatste beukt echt, een heerlijke afsluiter!
Al met al een leuke box, deze kan je prima in je straat zetten om 00.00 uur.

Hieronder de film, start vanaf 00.30 ongeveer.

Weinig reacties hier, maar hij is erg leuk en had hem een collega aangeraden aangezien die iets opbouwends zocht voor een leuke prijs. Ook enthousiast na de jaarwisseling, die 3e cake maakt hem helemaal top!

Nee, voor 80 kan je zat ander spul halen wat mijn interesse meer heeft. Misschien is een lokale prijs beter ? Maar dat zou ik pas volgend jaar proberen. Collectie is bijna af.

straatfilmpjes vallen tegen, veel effecten die niet helemaal uitkomen, jammer, zit genoeg potentie in en de derde cake heeft een lekker tempo. Eerste twee zijn net te zwak om het compleet te maken voor deze prijs!

Back
Bovenaan