Ja zal best allemaal, geloof er geen zak van.
Het gaat erom dat je het persoonlijk maakt, of jij het persoonlijk opneemt kan ik niet over oordelen maar het lijkt wel zo.
Je hebt me al slijmbal genoemd en ouwe moraalridder en nu hier zoek je ook de aanval.
Doorgaan in de shoutbox als de berichten door een modje al verwijdert zijn, etc.
@Arno38 reageerde dat veel mensen wel erg veel onzin neerplempen en dat het tegen het zere been zal zijn van mensen en je sprong er gelijk op toen ik dit citeerde.
Ook in voorgaande berichten zie ik je fel reageren op de man zoals bij
@harry janssen &
@Jorginho ...
Mij zal je wel irritant vinden (je eigen woorden), misschien omdat ik je maatje
@PyroRJ een jankbal noemde?
Toegegeven, dat had anders gekund maar ik &
@PyroRJ zijn daar helemaal niet op doorgegaan verder... vanaf dat moment ben jij wel heel erg op mij persoonlijk aan het reageren en
@PyroRJ liked al je berichten vervolgens.
Meerdere malen op de man spelen, daar houd ik gewoon niet van.
Je mag best van mening verschillen en kritiek moet kunnen maar geen grote mond geven als je dat alleen achter een scherm doet.
Mijn voorstel is dit achter ons te laten en verder te gaan?
Dan kunnen we het weer hebben over waar we hier in de eerste plaats voor komen: vuurwerk.
Graag gedaan, het viel mij ineens op toen ik reageerde in één topic en dacht maar ik heb hier v/d week ook iets geschreven maar dat is ineens weg?
Toen dacht ik eerst nog misschien door een modje verwijdert, maar kon geen reden daar voor bedenken.
Iets verderop kwam ik het tweede topic tegen en dacht meldt het even.
Bedankt voor het samenvoegen!