Regels van het Countdown gedeelte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topic idee:

De laatste bestelling van het seizoen?

Zo! Dan is nu écht de laatste bestelling de deur uit. Eens even kijken wat ik eigenlijk door het jaar heen heb besteld.. shit.. is eigenlijk wel heel veel..

Dat voelde nadat ik toch echt m'n laatste bestelling de deur uit deed afgelopen weekend.

Hoe voelen jullie je na de "laatste" bestelling? Is het wel genoeg? Of teveel? Niet te veel kleine cakes, of juist teveel compounds?

Laat het weten!

Topic idee:

De laatste bestelling van het seizoen?

Zo! Dan is nu écht de laatste bestelling de deur uit. Eens even kijken wat ik eigenlijk door het jaar heen heb besteld.. shit.. is eigenlijk wel heel veel..

Dat voelde nadat ik toch echt m'n laatste bestelling de deur uit deed afgelopen weekend.

Hoe voelen jullie je na de "laatste" bestelling? Is het wel genoeg? Of teveel? Niet te veel kleine cakes, of juist teveel compounds?

Laat het weten!
Leuk idee. Done!

Bestel blackout

Hebben jullie dat ook, dat je je bestellijsten doorneemt en denkt; huh, heb ik dat ook besteld? Wat doet dat op mn lijst? Om het op z'n Marks te zeggen; dat je er ff geen actieve herinnering aan hebt...

Bestel blackout

Hebben jullie dat ook, dat je je bestellijsten doorneemt en denkt; huh, heb ik dat ook besteld? Wat doet dat op mn lijst? Om het op z'n Marks te zeggen; dat je er ff geen actieve herinnering aan hebt...
Niet te porren voor een dergelijk topic?

Vraagje, ik weet niet precies hoe het heet, maar je hebt zo'n soort wrap/overzicht van welke woorden er het meest voorkomen in een enquête oid, kan vast niet bij het forum? Dit jaar gaat de hoofdprijs gegarandeerd naar het woord "kooi" :p

Demo toppers!
Welke cake is dit jaar in ere hersteld? Is die nieuwe compound echt zo goed? Nooit een filmpje van gezien maar wat een klasse doos!
Oftewel: welke producten zijn jou bijgebleven van een demo waar je geweest bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan