RedWire - Titanium Peony

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 03625
Artikelnaam: Titanium Peony
Bruto Gewicht: 3,85 kilo
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: 25 schots Red wire Pyromould®. Keiharde titanium bursts zorgen voor gekleurde peonies met zilveren harten.
Tijdsduur: 54 seconde
Stijghoogte: 30 meter
Kaliber: n.n.b.
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 39,95, aanbiedingsprijs 34,95
O.a. te koop bij: Redwire dealers

03625-Titanium-peony_opt.png

Video: https://vimeo.com/273712400

Laatst bewerkt:
Hoeveel mensen zouden er over het VIMEO regeltje onder de foto heen kijken?
Dat zou zonde zijn.

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om de video daadwerkelijk te plaatsen. Ik heb een moderator een berichtje gedaan, hopelijk kan die het zsm fixen ;)

Zal voor deze mooie cake inderdaad zonde zijn!!

Ik krijg in mijn dichtgemetseld browser dat plugin niet wordt ondersteund en in Firefox helemaal geen raampje, mobiel. Anderen wel beeld? [vv ]vidnummer [/vv] was normaal de opmaak

Geweldig, een variant op de Scala cake van Funke! Alleen zijn dit hele mooi volle Peonys in plaats van Dahlia´s. Ook leuk halverwege met 2 schoten tegelijk en de finale is ook heel dik zo met alle kleuren door elkaar!

Lesli is een goede speler dit jaar op de markt voor de freaks. Nu nog maar hopen dat de freakshops Red Wire gaan verkopen.

WoW, wat een prachtige cake zeg. Eindelijk weer eens een goede peony cake met meerdere kleuren. De titanium pistil is een hele leuke toevoeging.

maar niet echt een kopie toch ? Dit was btw wel de cake waarover wij spraken in het verslag....wat een prachtig ding joh!

maar waarom dan weer 34,95 voor een 25sh blokje.
punt 1 alsof peony zo'n duur effect is
punt 2 pyromould werd met veel bombarie op de markt gebracht met als 1 van de voordelen dat het goedkoper was...

maar waarom dan weer 34,95 voor een 25sh blokje.
punt 1 alsof peony zo'n duur effect is
punt 2 pyromould werd met veel bombarie op de markt gebracht met als 1 van de voordelen dat het goedkoper was...
Vind het een vette cake. En tja die prijs... we zijn het gewend van Lesli.

Inderdaad geen goedkope cake. Maar het lijkt er op dat Lesli/RedWire hier niet alleen naar het effect van de Funke Scala 25B heeft gekeken, maar ook de verkooprijs (rond de 35 euro).

Zelf vind ik het een gave cake, wil wel eerst een versie tijdens een demo zien aangezien de burst deze cake kan maken of breken.

Inderdaad geen goedkope cake. Maar het lijkt er op dat Lesli/RedWire hier niet alleen naar het effect van de Funke Scala 25B heeft gekeken, maar ook de verkooprijs (rond de 35 euro).

Zelf vind ik het een gave cake, wil wel eerst een versie tijdens een demo zien aangezien de burst deze cake kan maken of breken.

Bij Zena/Funke krijg je altijd 25% ‘korting’. Dus Lesli zit er ruim boven qua prijs!

Laatst bewerkt:
Ik vind dat een beetje te kort door de bocht. Je krijgt bij Zena niet 'altijd 25% korting', maar enkel in de megastores. En sinds wanneer is €35,- opeens een hoog bedrag voor een unieke cake met mogelijk rond de 500 gram? ( althans, dat verwacht ik ). En dat is ook maar de losse verkoopprijs. Misschien kan je ergens nog een leuke deal of actie regelen!

Ik vind dat een beetje te kort door de bocht. Je krijgt bij Zena niet 'altijd 25% korting', maar enkel in de megastores. En sinds wanneer is €35,- opeens een hoog bedrag voor een unieke cake met mogelijk rond de 500 gram? ( althans, dat verwacht ik ). En dat is ook maar de losse verkoopprijs. Misschien kan je ergens nog een leuke deal of actie regelen!

Acties afwachten heeft weinig zin, als je niet weet of ze komen of niet. Bij de megastores van Zena weet je gewoon wat het gaat kosten. On topic weer...als de salutes lekker hard en dof zijn en de sterren fel, vind ik deze cake waarschijnlijk z'n geld waard, hoewel ik voor felle sterren liever op zoek ga naar crossettes.

Back
Bovenaan