Zena Dark Palm [Box] [Uitloop 2023]

Wat viel deze tegen in de straat. Kan gelijk van de lijst af voor volgend jaar. Gaf niet de wow factor die ik had verwacht

Deze jammer genoeg voor het laatst bewaard, had eigenlijk in de vooravond weg gemoeten. Viel echt tegen, voor dat geld.

Hierbij mijn straatfilm van de Dark Palm. Bak stelde mij eigenlijk een beetje teleur, maar nu ik het filmpje terug zie begin ik te twijfelen...

Mijn buurman had deze en ik vond het een bizar vette box, maar dat kwam misschien omdat ik er meter vandaan, lang uit op mijn rug lag. Klapte namelijk door mijn enkel bij het weg lopen en ging gestrekt : verrekte enkelbanden bleek later. Maar nogmaals, ik heb er wel van genoten zo dicht bij haha

Mooi detail ( eigenlijk niet zo mooi ) : de buurman had een flink bakkie op en stond als een dooie te kijken naar de box die nog in een kooi zat, waar op ik laconiek zei : dat wordt knippen beste man. Zijn antwoordt : kan ik hem niet zo aansteken ? OMG :bonk:

Als bijv de buurman deze zou schieten was ik graag komen kijken. Best een leuke box, maar voor mij idd ook te snel/duur. Wil wel een beetje kunnen genieten van me vuurwerk.

Net als bij die andere w-shape snelle bakken van Lesli/RedWire geldt dat je als knutselaar het met 3 losse cakes zelf heel veel goedkoper kunt doen. Voor de leek die een finalebak wil, is het natuurlijk wel makkelijker en veiliger maar geeft die 120e uit voor 10-15sec?

Misschien komt Zena met een mooie actie tijdens de Trophy:D. Dan wil ik nog wel overwegen deze bak nog eens aan te schaffen.100 Euro vind ik nog te veel voor deze bak

Net als bij die andere w-shape snelle bakken van Lesli/RedWire geldt dat je als knutselaar het met 3 losse cakes zelf heel veel goedkoper kunt doen. Voor de leek die een finalebak wil, is het natuurlijk wel makkelijker en veiliger maar geeft die 120e uit voor 10-15sec?

Nee dat denk ik niet. Op de demo bij 123vuurwerk hoorde ik ook om mij heen dat ze het veel te duur vonden voor die paar seconde. De normale consument wilt vaak toch wel een product die een beetje door blijft schieten. Daarom zijn die grote profblokken altijd zo gewild, blijkbaar vinden zij dat wel best; een 600 shots I shape bak die dezelfde paar effecten om de beurt gaat schieten een paar minuten lang. Ik denk dat de 2000grams compoundblokjes die I shape zijn ook meer gewild zijn dat dit ding. En voor de freak is het ook niet zo aantrekkelijk, daar je zelf wel wat in elkaar steekt voor de helft van het geld.

Kwam deze net tegen in een showtje, maar als ik eerlijk ben vind ik deze verre van spannend. Schiet erg snel, maar boeket groote is niet heel spectaculair...... Voor 140euro kan je zeker weten wat mooiers halen

De boeketten zijn te klein dat maakt dat ze tegenvallen.

Dat klopt natuurlijk, het goud vliegt zo weg met die wind. En ik ben zeker gecharmeerd van deze box, het is een fijn finaleblok. Alleen blijft de prijs een struikelblok als je het afzet tegen de duur van deze rammer. Het is echt zó weg.

Back
Bovenaan