RedWire - The Space Project

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03601
Artikelnaam: The Space Project
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 432 gram
Aantal schoten: 54 schoten
Effectomschrijving: 54 schots waaierbak voor de echte pyrofreak! Vette mine onderin met daarboven dikke spinners en rauwe fluit. Dit is materiaal om een pyroshow mee te bouwen!
Afmeting: 255 x 230 x 150mm
Max. tube diameter: 20mm
Tijdsduur: 24 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: € 34,95
Voorverkoop: € 19,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

the-space-project.jpg

Wij danken Red Wire Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand enig idee of dit een omlabeling is van een bestaand product? Kan hem zelf niet echt plaatsen aan de hand van de omschrijving.

Een van de toppers van de avond, ruim 430 gram kruit, heerlijk! Jammer dat deze niet zo veel aandacht krijgt, voor die prijs zeker een aanrader met harde fluiters.

Dit was samen met de Wicked Whistle het beste wat ik in de collectie had qua fluiters. Mooie dikke tails en goede fluit. Door het aantal rijen is hij ook niet al te snel op.

Met 2 van deze toppers mijn show geopend, wat een heerlijke dingen zeg! Volgend jaar komt deze er sowieso weer!

Wordt deze cake niet meer verkocht? Hij staat niet in de webshop op redwirevuurwerk.nl zie ik.

Ik heb even navraag gedaan en deze is uit de Nederlandse collectie gehaald. In het Duitse RedWire assortiment is deze nog wel te vinden

het vreemde is de kortingscode op de redhead willow doet het nu al. maar de space project kom ik nergens tegen op de site

Back
Bovenaan