RedWire - Super Splitter

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 03621
Artikelnaam: Super Splitter
Bruto Gewicht: 9 kilo
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Professionele Red wire compound van 100 schots fel gekleurde crossettes.
Tijdsduur: 73 seconde
Stijghoogte: 30 meter
Kaliber: n.n.b.
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 119,50, aanbiedingsprijs 89,95
O.a. te koop bij: Redwire dealers

03621-Super-splitter_2.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig blokje met felle crossettes. Het tempo had van mij wel wat hoger gemogen in het begin. Zoals ie later gaat is perfect.

Eerst onder de vlag van Lidu daarna de Sky Spitter en nu wederom opnieuw uitgebracht in de Redwire lijn. Hier lijkt deze TOP crossete bak ook wel het best op z'n plek, het is toch een specifiek product.

Hier ga ik nog even over nadenken...prachtige bak maar zonde dat de pasteltinten weg zijn....wel heerlijk velle kleuren!

Voor zover ik mij kan herinneren zitten die pastel kleuren er nog wel gewoon in alleen is dit blijkbaar erg lastig vast te leggen op beeld.

Ik heb destijds gekeken bij de RedWire winkeliersdemo en kan me nog herinneren dat ik dacht "Wauw wat een gave kleuren", dus volgens mij is dit puur een vertekend beeld door de camera.. maar 100% zeker ben ik ook niet. Wat ik wel weet is dat RedWire zelf ook heeft gefilmd met een drone, wellicht deze beelden eerst even afwachten. :thumbup:

dan moet ie er gewoon komen dan:D
En @thermite, inderdaad....van de afgelopen demo. Geen idee of daar een sample of productie geschoten is btw.

Op de demo waren deze crosettes dondersfel van kleur. Alleen sommige crosettes plopten heel laat open, waardoor sommige zelfs tot de grond bleven branden. Splitting neon maakte destijds meer indruk op me, die was wat constanter.

2x Super Splitter. Tegenvaller, omdat er ook tails en mines in zaten verwerkt. Jammer, hadden pure crossers moeten zijn. Anders vond ik 'm best leuk!

Back
Bovenaan