RedWire - Redhead Willow

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 04397
Artikelnaam: Red Head Willow
Bruto Gewicht: n.n.b
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Dikke compound met een strak tempo van prachtige glitter-willows. Gemaakt volgens de laatste Pyromould® technieken.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: n.n.b.
Kaliber: 30mm
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 79,95
O.a. te koop bij: ...

red-head-willow.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er erg goed uit deze box. Lekker tempo, de lucht blijft gevuld met glitter willows. De rode kometen zijn een leuke toevoeging. Ik denk dat de Red Head Willow het beste tot zijn recht komt in een show. Stand alone had ik graag drie verschillende kleuren combinaties gezien (dus 1 kleurencombi per cake), maar zeker in de gaten houden deze.

Exacte kopie van de Red Fury in Blue van Evo. 80 euro in de vvk voor 75 schoten. Als je een beetje goed zoekt vind je de Red Fury voor 2 tientjes. En dat zijn 36 schoten. You do the math:p

Deze bak wel voorbij zien komen en was onder de indruk van de kleuren en effecten, echt een mooie sierlijke bak met een goede burst. Wat mij betreft wel een aanrader, helaas kan ik er geen film van vinden.

Deze gisteren live mogen aanschouwen bij de winkeliers demo van Lesli voor Duitse klanten. Gave bak dit! Mooi hoe de kleuren naar voren komen en de Willows zijn prima uitgewerkt. Dikke bak hoor.

Dit is irl een vet ding hoor; dikke dreunen en goeie spreiding met vaak mooi hangende willows. Het rood/blauw is mooie combi.

Cake viel na de 1e cake uit, daarna weer aangestoken. Zit dus een rare sprong in het filmpje

Heb de Red Fury in Blue paar jaar geleden in de straat gehad, maar deze was naar mijn idee beter. Als je dus volle mep moet betalen voor die Red Fury zou ik deze absoluut overwegen.

Wat een schitterende bak is dit zeg. Effectgrootte is echt meer dan goed, het effect zelf vind ik ook erg mooi. Kijken of we deze nog kunnen scoren!

Tegenvaller van de avond. Mooie effecten maar 3 exact dezelfde cakes en de pauzes ertussenin zorgen ervoor dat hij het geld niet waard is. Gelukkig maar de helft voor betaald.

Ik vond het een erg mooie en vooral sierlijke box. Dit is voor mij geen box om na 00:00 te schieten, daar is het tempo te laag voor. Maar deze box is erg mooi om rustig in de vooravond te schieten en zo in alle rust van te genieten.

Dit vond ik misschien wel één van de sierlijkste boxen die ik geschoten heb. Het tempo is niet al te hoog, maar daarom wel geschikt om er even van te genieten en rustig staan te kijken. De effecten waren erg groot, de kleur rood schitterend. Éen van de Redwire toppers wat mij betreft. Film volgt!

Back
Bovenaan