RedWire - Red Wire Autograph Box

Ik kan deze helaas nergens meer vinden, iemand enig idee waar Redwire nog te koop is?

Laatst bewerkt:
Is er iets met het rood dat eerst Mania dat zo inzette en nu RedWire? Iets met spreiding/dikte/hangtime tov andere kleuren?

Rood is een relatief makkelijke kleur om goed tot z'n recht te brengen. Dit is moeilijker met bijvoorbeeld geel en blauw. In rood is het met name lithium dat zorgt voor de kleur, en bij groen is het bijvoorbeeld barium.

Op basis van beschikbaarheid en prijs van deze stoffen, worden de keuzes natuurlijk ook gemaakt. Rood is mooi, en relatief makkelijk te verkrijgen.

De buren hadden deze afgelopen Oud en nieuw. Waanzinnig mooie box, de hele straat was rood verlicht. Ondergewaardeerde topper dit, de Red Maroon zoals ie eigenlijk had moeten zijn.

Ja top bak dit. Lekker tempo. Ik heb hem 2 tegelijkertijd geschoten en dat gaat ook echt lekker. Zal het filmpje binnenkort eens online zetten.

Als je echt rood wilt dan moet je deze bak nemen. De gloed van het rood kleurt door de gehele straat heen. Op 0.40 zie je het aan de huizen. Mooi tempo en het eindsalvo is echt lekker.

In het filmpje dubbel geschoten

Holy macaroni, zie m nu bij een enkele vuurwerkplanet dealer staan voor 119,95€
Aardig aan de prijs maar wel echt een onwijs gave rode bak.

Ook voor die 119,95€ een aanrader want echt vergelijkbare producten (buiten crossette) zijn er niet.

Nou vooruit, nog een tip.
Bij een enkele planeet voor 77,77 te koop.
Vlak bij Utrecht, iets met hout.

Oef daarvoor had ik zelf de afstand naar Utrecht wel willen rijden. Nog altijd een wens om deze per 4 te schieten..zal wel bij dromen blijven haha

De laatste salvo's zijn dat er 25? Dus alleen de laatste cake?

Heb er hier 4 staan en wil de laatste allemaal tegelijk op 10-15m uit elkaar.

Back
Bovenaan